APIA ar trebui sa se indrepte impotriva samsarilor si celor care manaresc kilometri.
Astia sunt cei care distorsioneaza piata. Dau km inapoi si fac in asa fel incat o masina SH sa devina mai tentanta decat o masina noua.
Nu stiu cati oameni normali ar da ~10 mii euro pe un seria 3 din 2010-2011 daca ar vedea 300 mii km in bord. La fel, nu stiu cati oameni normali la cap ar fi dispusi sa dea 15 -18-20 mii pe un seria 3 de 5 ani si 100-150 mii km.
Seria 3 cu 123 mii km de 3-4 ani la 9000 euro nu exista. Daca prin absurd un samsar ar prinde asa ceva (la o licitatie, lichidare, un pic sgariata, spoiler desprins, portiera infundata etc.) sigur n-o s-o scoata la vanzare cu 9900 euro. Nu! Coboara km la 95mii si-o scoate pe autovit la 14-15 mii euro jurandu-se ca are km reali. Samsarii nu fac acte caritabile.
APIA se bate cu cine nu trebuie. Au impins o taxa care afecteaza pe toata lumea in loc sa insiste ca piata sa functioneze corect si fara manipulari.
Singurii care castiga in lupta asta sunt samsarii si vanzatorii de rea credinta pentru ca fura la pret prin afisarea unui kilometraj necinstit.
Toti restul pierd: dealeri si importatori oficiali de masini noi sau sh si proprietarii de masini ce vor sa-si vanda amsinile.
Daca nu mai e autonomia o problema, mai ramane pretul. Si-o sa cam stea pe acolo.
Nu pare sa coboare nici o electrica capabila sa inlocuiasca o masina clasica sub 30 mii euro. Zoe e de 2.5-3 ori mai scumpa decat un Clio echivalent, iar Ampera e de 2 ori mai scumpa decat un Meriva sau Nissan Note echivalent.
Ultimele comentarii
112 in total