Cu toata retinerea zic ca accidentul putea fi evitat sau macar transformat in nefatal. Un sofer atent pe langa faptul ca ar fi franat, ar fi tras de volan stanga suficient cat sa evite biciclistul sau macar sa-l acroseze cu laterala masinii. Sistemele autonome de pe masina pare nu au facut nimic din astea. Macar sa se fi dus spre limita din stanga a benzii pe care rula avand in vedere ca pietonul se indrepta spre dreapta. Din pacate sistemele au dat chix intr-un caz si un mod elementar: nu au reusit nici macar sa vada pietonul.
@pipo
Cred ca nu e numai vointa AM. Pur si simplu cam asta ofera dealerii spre test catre presa. Asta se cere asta ofera. In plus, testul de fata mi se pare relevant pentru a vedea cum se comporta tehnologia hibrid pe o masina de talia asta.
Oricum ... 100k euro...
Ha!... Cel mai mare producator mondial de masini, reuseste doar 4.4% cota de piata in Europa. Asta spune multe despre cat de competitive sunt masinile lor cand le pui in concurenta cu cele europene. Daca luam in calcul si vanzarile "fortate" de hibride (prin stimulente oferite de anumite state) de ~300 mii (40% din 700 mii), rezulta ca au vandut cam 400 mii din ceea ce noi prin Europa numim masini. Cam cat un model vedeta gen Clio, Golf sau Focus. De ce-s vanzarile de hibride fortate? Pai sa nu-mi spuna mie nimeni ca un om sanatos la cap si la buzunar, prefera sa dea 20 de mii pe un Yaris hibrid cand poate lua cu 15 mii un Fiesta sau Clio automat echipate corespunzator.
Pacat de Tipo. Era chiar un model reusit, cu o gama completa de modele si motorizari. Concurenta principala era formata din 301, C-Elise, Rapid si Toledo. Nici una din ele nu arata extraordinar, si nu era nici pe departe la fel de completa precum Tipo. Pacat ca nu l-au promovat mai mult ca atuuri ar fi avut din plin.
@pipo Mazda 3 e un caz special. Consumul bun se datoreaza in special supramotorizarii. Motorul de 2 litri e peste mecesarul Mazda 3 care oricum e foarte usoara si aerodinamica.
In legatura cu dieselul din marile orase, e gresit ca se pun toate dieselurile in aceiasi oala. Cele noi (exceptand pe toate cele mincinoase) nu au nici o legatura cu fumigenele euro 2/3/4. Din pacate orasele sunt pline de dieseluri vechi si datorita lor e stigmatizat deselul. Si mai e si "moda" eliminarii filtrelor de particule care transforma chiar si masinile noi (E5, E6) in euro 3/4.
Ultimele comentarii
112 in total