@Andy
De unde stii tu ca nu au tabla galvanizata?
Stii ce presupune mai exact galvanizarea?
Am vazut Loganuri cu vopseaua sarita la aripi dar cu tabla curata.
O tabla negalvanizata ar fi ruginita in secunda doi.
O caroserie negalvanizata ar rugini dupa prima iarna cu sare pe sosele.
Astea-s mituri re-re-repetate poate le crede cineva. Poate au fost loturi cu tratamente mai slabe, dar fara tratamente sigur nu sunt.
E de admirat faptul ca si-au creat o strategie pe termen mediu si lung de a crea noi baze de clienti.
Cand ai 20 de ani, nu e putin lucru sa te urci intr-o masina chic.
Opinia autorului mi se pare foarte de bun simt.
Testele (adica legislatia) sunt de vina daca permit obtinerea de cifre fantasmagorice de consum si emisii.
Cu ultima concluzie nu sunt de acord totusi. Cred ca VW v-a avea mult mai mult de suferit decat 3-4 ani. Probabil vor trage ponoase urmatorii 10-15 ani cel putin la imagine. Asta datorita faptului ca a cam inteles toata lumea ca VW a facut intentionat ce a facut si nu a fost o pura intamplare cum a patit Toyota cu airbagurile Takata.
Insa sunt de acord ca vor continua sa faca masini si mai bune decat in prezent in incercarea de a repara greseala. Si in prezent fac masini destul de bune. Sa nu uitam ca o buna parte din Europa noastra se misca cu VW. Pe mobile.de din 1.4 mil masini la vanzare, ~450 mii sunt VAG (VW, Audi, Seat, Skoda).
@scrooge
Tesla nu dezvolta acumolatori. Range-ul a crescut datorita calitatii acumulatorilor. Au ales acumulatori de cea mai buna calitate la fel cum face si Apple pentru Iphone.Cifrele sunt intr-adevar impresionante.4-500 km cu o incarcare e impresionant.
Consumul transformat in echivalent benzina iese undeva sub 3% pentru o masina de 2 tone. Fantastic.
@Dumitru
Mesajul dat de seful Fiat respecta in mare legea nescrisa de care ai pomenit.
Mai mult de atat, inceaca sa se delimiteze de practicile din industrie intr-o perioada in care toti sunt luati la bani marunti dar si sa recunoasca faptul ca datele de consum nu sunt totdeauna relevante in viata reala in principal datorita metodelor de testare foarte inguste.
Ultimele comentarii
112 in total