Pai si pentru Europa doar 2.2-ul?
Cu 1.6-ul si 2.0-ul ce-au facut? Unele Fiaturi le au deja in versiune Euro 6.
Ma refer la diesel pentru ca nu faci volume in EU in clasa premium cu benzina, asta cred ca stie toata lumea.
In clasa premium, in care se vrea si Alfa, proportia diesel:benzina e de 6:1; cifrele sunt valabile pentru BMW si Audi. Surprinzator, la Mercedes proportia e de 2:1. De ce vand Audi si BMW de 6 ori mai multe dieseluri decat benzine? Probabil si pentru ca au dieseluri de 2 litri si sub. MB nu au decat motorul de 2143 cc plus ce mai imprumuta de la Renault.
Foarte ciudata decizia de a merge doar cu un 2.2 cand au in portofoliu atatea motoare inclusiv 2.0.
Imi doresc foarte mult ca Alfa sa reuseasca sa revina unde-i e locul dar fara sa arunce un ochi in stanga si in dreapta nu-i vad bine. Cu semenea motorizari si cu asemenea design, nu-i vad sa-si scoata investitia.
Cifrele mici oricat de jenante si nepotrivite arata, fac volume de vanzari si nici un producator oricat de mic sau mare nu poate sta pe propriile picioare fara vanzari suficiente. BMW, Audi si MB n-au nici o jena sa vanda Seria 3, A4 si C-uri cu motoare turbo benzina de 1.4-1.6 (dar pana nu de mult erau 1.6 MPi-uri aspirate!!! in cazul unora). La Alfa se pare ca si 2.0 diesel e prea jenant.
Ciudata filosofie.
Sunt cam ipocriti norvegienii astia pentru ca pe de o parte o ard sus si tare cu electricele si hibridele si blameaza masinile cu motoare conventionale dar pe de alta parte sunt in top 10 exportatori de produse petroliere din lume.
60% din exporturile Norvegiei sunt date de petrol si gaze lichefiate.
Curat ecologie n-am ce zice.
"Cei 131 CP sunt atinși la o turație de 7.000 rpm, iar cuplul maxim motor este de 150 Nm/ 4.800 rpm." - n-am nevoie de nimic altceva ca sa-mi dau seama ca e o japoneza.
Noroc ca are doar o tona.
Ca si in cazul VW, si in cazul Takata minciuna a dus la un dezastru pe plan bursier si mai ales de imagine si incredere.
Daca pierderile financiare le mai poti acoperi, pe cele de imagine si incredere foarte greu le mai depasesti.
NONSENS!
Cum poti vota un traseu de autostrada?
Cum poti afla prin vot care e cea mai buna solutie??
De unde stiu cei care voteaza ce solutie tehnica impune fiecare varianta in parte, care e mai ieftina, care e fezabila sau care ar avea un impact economic pozitiv pe termen mediu si lung.?
O astfel de decizie se ia cunoscand foarte bine zonele si limitarile.
Cu alte cuvinte o asemenea decizie se ia de niste specialisti.
Incompetentii se uita pe Gmaps si fac sondaje.
Initiativa e absolut jenanta si sfidatoare la adresa oricarui cetatean cu un minim cap pe umeri.
E cel mai prost PR posibil.
Ultimele comentarii
112 in total