Chiar au multe parti in care pot duce Citroenul.
Doua deja sunt consacrate si relativ de succes: linia DS si linia Cactus.
Alta directie in care pot trage este desprinderea liniei Picasso drept o linie de familie si eventual o linie de confort construita in jurul suspensiei Hidractive.
Linia actuala de C-uri, de la 1 pana la 5,categoric este in concurenta directa cu linia de la Peugeot.
@Popescu Marcel
Cred ca au luat motorul de la PSA cel mai probabil pentru ca este Euro 6 si i-ar fi costat destul de mutl sa aduca 2.0-ul la E6.
Tine cont ca dieselul E6 este doar pentru Europa ceea ce nu cred ca ar fi justificat investitia pentru cateva sute de mii de bucati motoare.
Dealtfel e o practica sanatoasa pentru producatori ca atunci cand vor sa intre pe piata europeana care prefera dieselul, cel putin de la clasa compacta in sus, sa ia un motor diesel deja la standarde europene de la un producator eurpean.
Un exemplu in sensul asta, altul decat Avensisul de fata, e si Suzuki Vitara care are 1.6-ul diesel de la Fiat.
In ceea ce priveste performantele modeste ale motorului,cred ca este o decizie manageriala. Poate a primat costul, consumul sau fiabilitatea pe termen mai lung. Sau poate ca a fost singura varianta viabila considerand parteneriatul cu BMW si in consecinta discutiile mai usoare cu PSA.
"Problema parcărilor din Bucureşti va putea fi rezolvată în viitorul foarte apropiat prin intermediul soluţiei Parking+Plus"
asta era problema parcarilor in Bucuresti ca n-aveam aplicatie sa ne rezervam locurile.
Poate de asta n-avem nici autostrazi ca n-avem aplicatie sa ne arate unde sunt.
Ultimele comentarii
112 in total