@Kap
E vorba de Golful strict electric care are un consum echivalent benzina de 1.6%. Daca-mi amintesc consumul era undeva la 11-12kw/h. Pentru ca oricum ai privi electricele si clasicele, ambele utilizeaza energie pentru miscare. Energiea electrica poate fi convertita intr-un echivalent benzina si invers benzina poate fi convertita intr-un echivalent de energie electrica. Extragerea energiei din benzina se face la un randament de aproximativ 35-40% de aici si diferenta destul de mare de consum dintre electrice si termice.
Daca am extrage cu eficienta 100% energie din benzina (lucru demonstrat ca imposibil), un Golf pe benzina similar GTE-ului ar consuma cam 1.6% si probabil n-ar exista masini electrice.
Cauta pe net despre eficienta proceselor termodinamice. Lucrurile-s fascinante.
As vrea ca ASF sa nu faca cercetari de piata ci controale serioase si , daca si unde este cazul, sa aplice sanctiuni.
S-au dus naibii preturile la RCA. Sper sa n-ajungem ca-n Anglia cu asigurari plecand de la 500 de lire. Acum ne apropiem vertiginos de jumatea lor.
O asigurare care a costat 460 de lei pe an in martie ajunge 830 lei pe an acum desi clasa de bonus a crescut.
"...traficul din Bucureşti spre munte..."
De cand a Valea Prahovei sinonim cu muntele? Cand spui ca mergi la munte se subintelege cumva ca mergi pe Valea Prahovei? Retezatul sau Apusenii nu sunt munti?
Hydractive-u v-a fi scos de pe masini dar este in portofoliul de tehnologie al Citroen si poate fi oricand pus pe o linie de masini si vandut ca ceva aparte.
La fel cum au facut cu marca DS.
Ultimele comentarii
112 in total