Au imprumutat motorul de la BMW pentru ca inafara Europei nu au ce face cu un diesel. Iar volumele europene de vanzari nu justificau dezvoltarea in-house a unor motorizari proprii.
Ieuropa asta-i atipica si impune masuri atipice.
Mie-mi place un pic Avensisul si in realitate arata si mai spectaculos.
@tzeneu_bmw
1.2-ul diesel nu era deloc un motor utilizabil mai sus de Polo. Si nici nu era vre-un performer in materie de consum.
1.5-ul ar merge de la Polo pana la Passat (si in aceaisi idee la Skoda, Seat, Audi si vehicule comerciale usoare).
Din cate stiu eu doar 1.4-ul benzina avea dezactivarea cilindrilor (pe anumite modele). 1.6-ul diesel nu avea dezactivare. Deci un element de noutate o sa fie pe 1.5-ul diesel chiar daca pleaca de la 1.6-ul actual.
Oricum cred ca lansarea e cel putin la 2 ani distanta.
P.S.
Subscriu la ideea ca "revolutia" din titlu nu prea isi are loc acolo.
"Autostrada Bucureşti - Ploieşti ar trebui să ajungă la un moment dat până la Braşov" - oare chiar ar trebui? Chiar nu se mai poate trai in tara asta fara Bucuresti - Brasov?
"pentru a asigura şoferilor un drum mai rapid şi mai sigur spre staţiunile de munte de pe Valea Prahovei" - oare chiar toti soferii din tara asta sunt concentrati in Bucuresti si merg in weekend pe Valea Prahovei?
Autostrada asta e cel mult un moft, nu o necesitate.
Ultimele comentarii
112 in total