Cred ca unitatea de masura e folosita corect pentru ca se refera la capacitatea sursei de energie (fie ea baterie sau retea cu fir) care este de 600 kWh.
In alta ordine de idei, mi se pare ca ne invartim in jurul cozii. Practic astia iau un troleu, ii pun o baterie, un sistem complicat de cuplare autoamta la sursa de energie si-i zic revoluti.
Rili? Ce-i in neregula cu reteaua aeriana de curent? Doua fire trase-n vant. E simpla, dovedita extrem de ieftina (presupunand ca nu vrem sa trecem Alpii cu transportul in comun) si nici nu are nevoie de marele si scumpul consumabil numit baterie.
Gresesc eu undeva? Singur, nu-mi dau seama.
"Cel mai urât BMW X6 din lume ..."
Nici fara tuning nu e prea frumos, dar nu toti gandim la fel. Drept dovada sunt vanzarile foarte bune si lansarea unei noi generatii.
"ministrul transporturilor se aşteaptă ca Volkswagen să publice un amplu raport despre modul în care inginerii constructorului german au reuşit să implementeze software-ul de păcălire a emisiilor."
modul este unul foarte sofisticat: au folosit instructiunea "if".
Un singur raport nu-i de ajuns pentru tratarea instructiunii.
In ianuarie a scazut TVA-ul de la 24 la 20%.
Cresterea e determinata de multe achizitii care au fost amanate pana la scaderea TVA-ului.
La 10 mii de euro inseamna vreo 300+ euro ce echivaleaza in multe cazuri cu toate taxele de inmatriculare poluare si vreo cateva plinuri.
Ultimele comentarii
112 in total