Viitoarea uzina de langa Berlin care este sub semnul intrebarii din motiv de "gandacel"?
In mareata si necorupta Germanie?
In care nu exista trafic de influenta?
In care nu se trag sfori pentru impiedicarea/intarzierea concurentilor negermani?
@ Tatraurs
Poti sa scoti si 200 CP dintr-un 1.5 aspirat. Uita-te in segmentul moto si ai sa gasesti 100CP din 650cc.
Si cu VVT la autoturisme reusesti sa scoti 75 de cai dintr-un motor de 1 litru aspirat. Dar pana in 3-4000 rpm se va comporta ca un motor fara VVT cu un cuplu de sub 100Nm, o putere reala de 30-40CP si evident vor veni cu niste etajari pe masura ale cutiei, ceva in genul Loganului 1.0 SCE cu vreo 3500rpm la 100km/h.
Asa ca ce face Mazda cu 90 cai dintr-un aspirat de 1.5 (probabil fara vvt) mi se pare mai cinstit si pare ca e si reusit dpdv dinamic fiind cam cel mai rapid model dintre masinile cu care se compara in mod direct. Nici la consum nu sta rau.
Va fi un compliance-car cu rolul de a scadea emisiile medii ale flotei la 90g/km. Vor vinde fix cat e nevoie ca sa intruneasca cerinta de emisii medii. E o masura din acelasi set cu impingerea GPL-ului in fata si descurajarea vbanzarilor de masini pe benzina.
@NoName
Vitara se mai vinde doar in versiune 1.4 turbo la noi si varianta 4x4 costa 19000 euro. Varianta entry 4x2 costa 16700euro. Din experienta interiorul nu impresioneaza. Bordul scartaie la orice apasare mai ferma pe navigatie. Motorul de 1.6 nu suporta GPL pe el. chiar daca era aspirat. Caroseria e din otel subtire si scartaie toate chederele la o urcare de bordura mai inalta. Garda la sol si unghiurile de atac fac din Vitara mai degraba un crossover decat un SUV. Si AllGrip-ul e doar marketing.
Vechiul Vitara a murit cu tot cu capabilitatile lui. Actualul Vitara s-a nascut si traieste la oras.
Cat priveste Dusterul, la 16700 iei varianta 1.0 GPL 4x2 cu tot ce se poate pune pe ea inafara de vopsea metalizata: tapiserie piele, keyless entry/go, camera parcare spate, medianav, aer conditionat automat, scaune incalzite fata
Ultimele comentarii
112 in total