Si ca de obicei la orice stire despre electrice comentariile ajung sa fie cu insulte si jicniri, si mai putin cu informatii...sau comentarii (cat de cat) pertinente.
@dci as tinde sa fiu de acord cu tine dar articolul la care se comenteaza aici spune clar ca cei mai multi dintre cei surprinsi pe contrasens pe autostrada sunt perfect constienti de ceea ce fac, nu este o greseala.
Whoa ce de predictii curg pe aici, cred ca edik a pus mana pe globul de cristal al mamei omida.
In general democratii sunt mai progresisti pe cand republicanii sunt mai conservatori si merg pe petrol (si razboi cand e cazul). Cu toate astea, diferenta principala intre actualul si fostul presedinte este cu totul alta. Dar nu aia merita dezvoltat aici.
Referitor la incurajarea productiei locale de automobile electrice mi se pare un lucru de bun simt.
Cred ca se poat observa diferentele intre abordarile marilor puteri: China a interzis vanzarile de ICE daca nu se atinge cota de 10
% electrice per producator, europa taxeaza producatorii in functie de emisiile la nivel de flota iar SUA se lanseaza o licitatie pentru multe unitati. In state nu stiu sa existe vreo alta masura la nivel federal care sa incurajeze producatorii sa dezvolte/vanda modele electrice. De aici vine probabil si intarzierea lor in a produce modele electrice competitive (desi inceputurile au fost promitatoare ).
Referitor la sfarsitul gazului si petrolului in 3-5 ani....cred ca mai tre sa asteptam. Sunt convins ca electrificarea transporturilor va aduce niste beneficii dar nu cred ca schimbarea va veni peste noapte, cu atat mai putin la generarea de electricitate. La momentul asta cea mai ieftina energie electrica este cea produsa din gaze, si cred ca va mai dura ceva pana sa se poata produce volume mari de energie electrica din alte surse.
Ce-mi place asta cu "grila iluminata discret". Iluminarea grilei nu este o necesitate ci un element de stil, folosit pentru a sublinia trasaturile impunatoare ale mastodontului. Nu este nimic discret aici, este despre opulenta si forta.
@Dan_Grc dar exista concurenta, doar ca cine vrea sa vanda in europa trebuie sa respecte normele impuse (cu bune si rele).
Ce mi se pare totusi interesant/ciudat este ca cel mai bine stau (din punct de vedere al respectarii viitoarelor limite de CO2) niste producatori din afara europei: Toyota si Tesla.
Ultimele comentarii
727 in total