Hunter, sunt total de acord ca un studiu detaliat al marcii duce la o intelegere mai buna a fenomenului, pentru cine vrea detalii.
Cifrele pe care ti le-am dat vin din raportul financiar al companiilor respective, care arata in ultimii 3 ani cresteri de profitabilitate.
Pentru 2018, daca ne luam dupa lansarile si cresterile de vanzari raportate, putem estima ca trendul crescator al profitabilitatii se va mentine.
Faptul ca marcile respective au fost cumparate pe pierdere si acum sunt pe profit (tot mai mare) mi se pare o poveste de succes, si nu un esec.
Acum ca motivele pentru cumpararea lor tin de un calcul economic rece sau de vanitatea unor oameni, asta este cancan.
Dar cat timp rezultatul este pozitiv nu poti spune ca decizia de cumparare a fost un esec.
@Hunter
Nu inteleg de ce bagi Bugatti si Lamborghini la parti rele, amandoua marcile avand in 2017 cresteri semnificative ale profitului (record pentru Lamborghini) si crestere cu 100+% pentru Bugatti.
Pentru 2018 nu au fost publicate rezultatele dar avand in vedere lansarea lui Urus ma astept ca si 2018 sa fie un an record.
Iar esecul cu Phaeton este tocmai cel care a sustinut necesitatea unei marci de lux cu traditie, Bentley.
Mare tziganie mi se par ecranele alea.
Inteleg ca sunt un exercitiu de design, o incercare de a genera ceva diferit, dar mi se par hidoase si inutile (in special din cauza dimensiunilor si a pozitiei).
Nu sunt total impotriva ecranelor in masini, dar spre deosebire debutoane, care pot fi pipaite in mers, ecranele solicita privirea conducatorului. Ori ideea instrumentelor de control pe volan era fix de a distrage cat mai putin soferul....de aici problema.
Om vedea cum o sa arate cand va fi lansata, dar eu nu cred ca se va pastra layout-ul asta.
Interesanta comparatia lui Kiro si mi se pare foarte potrivita:
Ca varianta crossover (sau strutocamila care face de toate) cele mai competente sunt clar break-urile inaltate: Audi Allroad, Volvo CrossCountry si Mercedes E-AllTerrain.
Astea bat SUV-urile compacte aproape la toate capitolele (dinamica, spatiu interior, capacitati offroad), dar au un dezavantaj in oras fiind lungi. Si sunt disponibile doar la constructori premium.
Dar ca sa revenim la oile din articol, pentru un condus preponderent urban, si loc pentru familie (copii) Macanul mi se pare o alegerea foarte dezirabila.....pentru cine isi permite si vrea neaparat Porsche.
Ultimele comentarii
727 in total