Ca ideie, cred ca astea ar putea sa functioneze comercial inainte de masinile autonome. Intrebarea mea ar fi cum decid cand este prea periculos pentru a zbura, mai ales ca inteleg ca se doreste implementarea lor in metropolele aglomerate.
Daca se lanseaza Uber-Air in care tre sa mergi la o cladire cu heliport pe acoperis pentru a lua o drona care sa te lase in partea cealalta a orasului e clar, am ajuns in "The Jetsons".
Ideea era ca atat socialismul francez nascator de greve perpetue cat si capitalismul american sunt niste extreme nefericite ale sistemului democratic. Si oricare varianta aplicata (inteleasa) prost poate fi mai daunatoare decat un sistem mai putin rafinat/modern dar aplicat cu raspundere.
Comunismul a fost mentionat pentru ca multi dintre adeptii infocati ai capitalismului extrem confunda socialismul cu comunismul si amesteca oalele. (Mea culpa nu-si avea locul aici).
Cand zice Franta cate ceva cu protectia sociala sare lumea in sus ca vezi doamne socialistii si comunistii si etc.
Uite aici capitalismul in forma lui pura si curata.
Si mie mi se pare ca seamana cu X4 izbitor de mult.
Daca nu-l vand in europa, pot sa-l copieze de unde vor ei ca nu are nimeni ce sa le faca.
Daca il vand insa, s-ar putea sa aiba probleme. Oricum cred ca daca vroiau sa-l vanda in Europa ii spuneau Volvo, ca sa poata sa ceara un pret premium.
Geely nu are reputatie in Europa si deci nu cred cred ca poate vinde la un pret la care sa faca profit (presupunand ca masina nu va fi o petarda.
Oau ce discutii pe aici, dar ca sa nu ne indepartam de elementul local (al site-ului) si anume piata auto, ma voi referi doar la partile care au legatura cu aceasta. Las sistemul politic din china in seama altora.
1.Referitor la brexit e adevarat ca ce este probabil/asteptat nu este obligatoriu sa se intample, asa a fost si cu Trump si cu votul la referendum. Credinta mea in faptul ca brexitul nu va avea loc vine din faptul ca cei care au sustinut brexitul cu adevarat (mai putin de 1/2 din parlamentari britanici) sunt oricum divizati in cei care vor "the hard way" si cei care vor un acord. Nu cred ca se va obtine un vot de trecere in parlament. Daca se face alt referendum nu cred ca va mai trece a doua oara.
2.Legat de cat de bine le va fi lor dupa brexit...pffff. Sunt total de acord cu ce scria @pipo mai sus: Anglia nu mai produce mare lucru si in nici un caz foarte competitiv. Anglia este insa un hub pentru banci si institutiile financiare, care deja fug de acolo in Franta..si nu numai. Urmeaza si fabricile auto si nu numai, care vand catre europa sa plece de acolo si o sa ramana sa importe din colonii cam de toate.
3.Un exemplu negativ (tara care a iesit si ii merge rau) le va arata separatistilor europeni unde poate duce jocul populist cu focul. Cameron doar a folosit amenintarea cu brexitul pentru a negocia termeni mai buni, el nu a crezut in asta, dar bulgarele odata pornit nu s-a mai oprit. Vor mai ramane inca extremisti care sa strige ca vor afara dar cred ca mult mai putini.
Ultimele comentarii
727 in total