Eu totusi cred ca dezvoltarea asta comuna va fi o gura mare de oxigen pentru marcile care au stagnat ani de zile din cuza lipsei de bani bagati in dezvoltare precum Lancia, dar si si Alfa care trebuia sa recupereze banii prin vanzarea a doua modele. Daca insa cheltuielile de dezvoltare vor fi comune si veniturile vor fi de la 3 (sau mai multe) marci, sunt sanse mai bune sa iasa calculele.
Si mie mi se pare ca ideea unei Lancia delta electrica are sanse mari sa vada lumina zilei. Aceeasi reteta aplicata de renault pentru r5.
@Parnae nu dezinformez pe nimmeni, e doar parerea mea, ca tot a ajuns sectia de comentarii sa nu mai aiba legatura cu articolele si cu masinile nici atat.
Nu are legatura nici cu parerile celor 2, ei avand ppuncte de vedere diferite, ci cu modul lor de a interactiona.
Restul e cancan.
De acord cu @Adrian, pana la numirea personajelor. Omniprezentii cu aceleasi postari (pline de superioritate si ura fata de parerile altora) indiferent de articol sunt Edikkk si Inexo.
Johnny hai ca m-a amuzat comentariul tau.
De acord cu tine ca la o masina premium, toti parametrii relevanti (siguranta, confort, fiabilitate) ar trebui sa fie la un nivel ridicat, iar comportamentul general al masinii sa fie in functie de abordarea fiecarui producator; unii producatori favorizeaza un comportament sportiv pe cand altii prioritizeaza confortul, si asa mai departe.
Hai sa cadem de acord ca oamenii sunt diferiti si fiecare are asteptari diferite de la o masina premium (sau chiar de volum).
Deduc insa ca daca nu apreciezi ce a produs o marca acum 30-50 de ani (poate sub o conducere total diferita) mai mult decat calitatile masinii pe care dai banii, nu esti un cunoscator. De solutii tehnice adoptate si eficienta nici nu trebuie mentionat ca aia e treaba mecanicilor nu a cunoscatorilor.
Ultimele comentarii
727 in total