Mie mi se pare totusi ciudat cum de o alianta asa matura cum este Renault-Nissan, cu expertiza suficient de variata (de la motorsport la 4x4 si pana la electrice) nu s-a interesat mai mult de segmentul premium care este foarte profitabil. Infinity mi se pare o prezenta foarte timida in lume (mult in urma lexus sau a germanelor).
Ma gandesc ca asta ar vrea R-N-M de la FCA, care desi are in portofoliu marci cu pedigree, cam sufera la dezvoltare si promovare de produse noi.
Acum stirile cu fabricantii (printre care si VAG dar nu-s singurii) care anunta ei ce super masini o sa scoata peste 4-5 ani.....sunt clar degeaba. Eu unul nu le bag in seama.
Apropo de marketing-ul VAG eu pot sa zic ca m-am plictisit deja de Porsche-ul asta electri chiar inainte sa apara la vanzare, de cate articole despre el au aparut.
@eee
iar ref la design, la electrice aerodinamica dicteaza aspectul, si atunci nu cred ca mai putem vorbi de copiere ci de aceeasi solutie tehnologica impusa de conditii.
Asta pare a fi o ultima strigare pentru negociere cu statele in cauza. Anunt ca au ramas 2 in cursa dar nu spun care astfel ca toti 4 sar sa ofere cele mai bune conditii doar doar or fi ei.
Ar fi o duda sa se faca in romanica, desi sincer nu cred ca ai nostrii conducatori ar fi prea doritori/capabili sa negocieze asa ceva; "altii care sa se planga de lipsa infrastructurii si care sa ceara/urmareasca realizarea proiectelor".
Speranta mea sta in conducatorii locali care se chinuie sa-i atraga prin diverse metode/facilitati.
Ultimele comentarii
727 in total