Mie mi se pare ca SUV-urile actuale sunt un recul la sportivizarea excesiva si inutila a masinilor normale.
In dorinta de a le face cat mai sportive si mai performante pe curbe masinile normale au devenit foarte joase si cu garda la sol foarte mica, ceea ce aduce niste limitari.
Pentru cineva fara pretentii sportive (de la o masina de zi cu zi/oras) pozitia inaltata la intratul neutru din masina (fara sa ma asez pe jos sau sa ma catar) mi se par mult mai importante. Faptul ca atunci cand merg cu ea la tara/munte pot sa trec si de vre-un sant sau niste gropi mai serioase mi se pare un bonus.
Din pacate sportivizare excesiva si inutila a masinilor de oras/zi de zi, se manifesta in continuare si acum loveste si suv-urile creind niste inutilitati precum suv-urile de performanta, care invadeaza acum piata.
@Kiro
Pai orientarea catre o marca mai ieftina (sa zicem smart buying), este clar daca nu un semn de saracie, macar un semn de chibzuiala pentru vremurile (grele) ce or sa vina. Cel putin asa pare ca gandeste populatia de acolo, care cumpara masina.
Nici eu nu am crezut la inceput, si (desi am ceva indoieli in prezent) in continuare nu cred ca UK se va rupe de UE. Refuz sa cred ca politicienii lor vor face cu buna stiinta ceva atat de distructiv pentru tara. Dar parerile mele nu conteaza suntem doar chibiti in povestea asta.
Asta cu razganditul si acceptarea termenelor si a termenilor sunt doar bucati mici, ce fac parte din strategia de negociere.
Exista un motiv pentru care toate masinile alea electrice vandute in China nu ajung si in Europa sau in SUA, calitatea lor fiind unul dintre ele.
Nu cred ca sondajul respectiv va avea aceleasi raspunsuri in SUA sau in europa unde pe piata sunt alti actori "electrici".
Ultimele comentarii
727 in total