Pai de ce trebuie sa primim nu inteleg? Contractele, investitiile si in general bunastarea, nu se primesc, se cauta, se lupta pentru ele prin negocieri intense. Cine sa duca aceasta lupta in numele nostru, clasa politica actuala? Avem ce am ales/semanat.
@ Altul, nu este nimic anormal la tesla, decat daca nu intelegi cum functioneaza bursa.
Tesla a pornit cu un capital initial si a aratat ce poate face. De atunci tot investeste bani pentru a creste productia (care este inca sub cerere) si pentru a dezvolta modele noi.
Pe baza rezultatelor de pana acum, investitorii au incredere ca odata ce vor putea fi produse volume insemnate, profitul va fi suficient de mare. Acum tesla investeste in constructia de fabrici si dezvoltare de modele noi, de aceea profitul este redus (nu negativ).
@Jhonny daca nu ai ideie despre un domeniu e mai bine sa te informezi ca altfel te faci de ras. Nasa nu a mai fost in stare sa lanseze singura oameni pe orbita de ceva ani (apela la rusi) si chiar atunci cand o facea se baza pe contractori pentru productia/dezvoltarea de componente. La momentul asta NASA finanteaza mai multe companii private pentru a dezvolta diverse proiecte iar SpaceX este de departe solutia cea mai avansata/ieftina.
Daca este sa fim cinstiti, asta cu statiile de incarcare cam este greu de transat.
Da Tesla a construit singura, dar asta pentru ca a vrut sa poata vinde masini electrice. Pe de alta parte UE impune limitari de emisii si oarecum obliga producatorii sa vanda masini electrice, deci are cumva o responsabilitate sa-i si ajute. Se poate spune ca ajutorul vine sub forma bonusurilor pentru masinile electrice, dar daca e sa ne uitam peste ocean, alea exista si in state.
Ca punct de vedere personal si eu cred ca UE ar trebui sa sustina prin masuri legislative dezvoltarea retelei de incarcare, dar nu cu bani cheltuiti in mod direct.
@@iedik poate ne spui si noua ce subventii a primit Tesla, ca eu nu am gasit nimic. Am gasit ca a primit un imprumut pe care l-a returnat cu dobanda (fata de alti producatori care inca nu au returnat banii).
O stire de bun-simt, care confirma ceva ce stiam toti, ajunge sa fie interpretata drept propaganda pentru electrice si atac la adresa unui/mai multor persoane de pe site. Si ce este mai trist ca lumea aplauda.
Din pacate cam asta este directia comentariilor pe AM razboiul (pro/anti electrice), conspiratiile, acuzele si insultele. Masinile reprezinta doar un pretext pentru varsarea frustrarilor.
E, la preturi din astea, intr-un oras aglomerat in care parcarile rezidentiale costa cat o garsoniera in orasele mai mici, multa lume s-ar putea sa renunte la a mai cumpara masina. La 7eur/zi car-sharing-ul nu mai este o fita ci o optiune serioasa pentru cei care nu fac multe drumuri prin tara.
Ultimele comentarii
727 in total