Comentariile de la articolul asta au fost trollate de la inceput si tot acolo merge vad. Daca un producator a scos ceva bun nu inseamna ca toti ceilalti sunt prosti.
Bravo mercedes pentru reusita, bravo tuturor producatorilor care vin cu inventii si inovatii menite sa ne faca viata mai usoara/frumoasa.
@Moldovean
Spatiul interior si cel vitrat sunt dusmanii designerilor de masini. Daca vrei o forma frumoasa trebuie sa-l cam sacrifici. Acolo se vede un designer cu adevarat bun din punctul meu de vedere: unul care poate face ceva si frumos si practic.
Mazda a ales sa favorizeze aspectului exterior in dauna celui interior.
La polul opus este Loganul 1 sau fiat Multipla care au excelat la spatiu vitrat si volum dar aratau cel putin disproportionat.
Din nou, fiecare cumpara ce-l incanta, si ma bucur ca mazda aduce ceva diferit de ce exista pe piata.
@Kiro asa este mersul lumii:
Cei bogati/dezvoltati fac partea de conceptie/management iar cei saraci fac munca de jos.
Dupa niste ani (cam vreo 50) de facut munca de jos se consolideaza o experienta critica si o mica industrie locala si incepe sa acceseze operatiuni mai high-tech si sa ceara si beneficii/salarii mai mari, pentru ca exista alternative. Astfel productia se muta iar in alta tara mai saraca.
....Si tot asa si cu emigrantii: italienii saraci care invadau america dupa razboi sunt invadati azi (de 20 ani) de romani/moldoveni/albanezi etc. Si peste inca 20 de ani o sa fim si noi (sper) de pakistanezi, indieni filipinezi samd.
Asa e mersul lumii, si nu de ieri de azi.
@Anonim
...si nici nu va avea prea curand. Nici o marca de masini nu mai poate avea vanzari spectaculoase in Europa (o piata foarte particulara) fara suportul financiar al unui conglomerat.
Mazda incearca sa adapteze un motor creat pentru toata lumea, la cerintele pietei Europene, si mi se pare ca se descura onorabil. Dar va fi in continuare penalizat de impozite si asigurari mari.
Oricum mi se pare de admirat ca o firma mica se incapataneze sa cerceteze chestii pe care gigantii le-au abandonat (aprinderea prin compresie este doar un exemplu de succes).
Si dupa ce dam cu pietre in Mazda ne plangem pe alte pagini ca toate marcile se unesc si vor oferi "aceleasi Marii cu alte palarii".
Pai si cum ramane cu toate stirile in care cei de la Nissan spuneau ca o astfel de fuziune o sa le aduca beneficii? S-au prins si ei intre timp ca nu pare bine pentru ei?
Banuiala mea este ca Renault amana decizia referitor la FCA pentru a-i forta pe nissan sa fie de acord cu fuziunea (Nissan-Renault) , si cred ca asta ar fi cel mai bun lucru pentru toti. Si eu cam vad FCA-ul ca o gaura neagra.
Pe de alta parte insa FCA ar deschide usa lui Renault catre zona premium unde ei stau foarte prost la momentul de fata.
Ultimele comentarii
727 in total