Astfel de rezultate sunt printre cele care motiveaza companiile in directia condusului autonom.
Si guvernele (din tarile civilizate) vor folosi astfel de rezultate pentru a restrange necesitatea (dar si posibilitatea) oamenilor de a conduce in momentul in car vor exista solutii alternative.
Domnu' Inexo, dar cu industria extractiva si prelucratoare de petrol cum stati? Le cunoasteti in detaliu si le urmariti cu ochisorii dumneavoastra procesele?
E suficienta ipocrizie sa ajunga la toata lumea, atat "verzilor" radicali cat si "conservatorilor".
Banuiala mea este ca in era monetizarii traficului de internet si a vizualizarilor (pe care le huliti) sunt unii (nu le dau nume) care nu vor decat sa genereze controverse, acestea aducand trafic si comentarii. Un fel de troli.
Tendinta asta vine din marketing-ul exagerat al producatorilor, care fac masinile normale tot mai sport si mai coborate. Se pare ca din ce in ce mai multi oameni vor confort si nu sportivitate, si uite asa se ajunge la SUV. Iar din cei care apara masinile sportive sunt curios cati le-au dus pe circuit si cati le tureaza seara pe dorobanti.
aici si eu sunt de acord cu @Rudolf: E bine ca au fabrica si un investitor masiv in spate, dar problema nu este inca rezolvata. Asa cu s-a vazut si la Tesla faptul ca ai comenzi nu inseamna ca le poti onora. Vom vedea.
Pe de alta parte insa, mi se pare ca Europa este o piata ideala pentru asa ceva, cu distantele mici si orasele sale multe. Producatorii europeni cam dorm in papuci, daca nu ma insel singurul care a scos asa eva este VW. Pentru europa mi se pare ca ar merge si mai mici de atat, de dimensiunea damas-urilor de la Daewoo, ca sa poata intra usor pe orice straduta.
Raman la ce am zis mereu, cu cat creste oferta cu atat mai bine pentru cumparatori.
Ultimele comentarii
727 in total