Faptul ca nu renunta la marci nu are nici o importanta atata timp cat masinile vor fi aceleasi, cu embleme diferite. Tocmai pentru ca fiecare marca are zone mici de acoperire (nu sunt globale) se va rebrandui fiecare masina in functie de piata locala.
Fara sa acuz o anumita tehnologie sau alta scaderea masinilor diesel spre 20% mi se pare o tendinta normala daca ma uit la cum se conduce in jurul meu.
Cred ca motoarele diesel E6 sunt destul de curate, dar asta cu pretul unui DPF care in cazul exploatarii prin orase dezvolta niste probleme.
Pe de alta parte motoarele noi pe benzina au consumuri din ce in ce mai bune atat prin oras cat si in extraurban.
Aditional au mai aparut si multe hibride care desi inca sunt destul de scumpe promit sa asigure atat un consum bun in oras cat si o fiabilitate buna.
Electricele desi sunt inca scumpe isi pot justifica pretul si ele in anumite cazuri particulare.
In concluzie raman de parerea ca toate tipurile de propulsie enumerate mai sus trebuie sa coexiste atata timp cat sunt folosite in mediul in care exceleaza. Pot fi folosite si in alte conditii, dar cu penalizarile aferente la consum, la fiabilitate, la randament sau timp.
Mie tocmai acum mi se pare ca este o problema cu cei care au facut soft-ul.
Cand vorbim de condus si de evitarea accidentelor cred ca ar fi fost mai corect sa seteze masina sa franeze chiar si evaluarile incerte (ale obstacolelor) indiferent ca ar putea fi fals pozitive. Acestea ar trebui ulterior analizate si actualizat soft-ul pentru a le interpreta corect. Daca ei au lasat masina sa mearga in cazul evaluarilor nesigure mi se pare o problema serioasa de abordare...care in mod previzibil a rezultat intr-un accident.
Desi experienta se construieste prin greseli, mi se pare ca asta este un tip de greseala care putea fi evitata.
Pai germania stie foarte bine ce face, vrea ecologie, dar doar atata timp cat este made in Germany.
Acum ca a inceput productia locala de electrice pentru mase, se pot creste suplimentele, care oricum sunt limitate ca nu cumva sa se incadreze masinile alea americane tentante ca range si putere.
In alta ordine de idei pare sa fie un program coerent ca parte dintr-o strategie mai larga ce include si generarea dar lasa in afara masinile de lux.
Ma tot bate gandul sa trec si eu la cauciucuri all season si oscilez intre Crossclimate-urile astea care par a fi versiunea cu bias spre vara si Vector 4season de la Goodyear sau nokian care par a fi cu bias pe iarna/ud.
Din teste (inclusiv de pe site-ul de mai sus) am vazut ca ieseau cam cel mai bine Goodyear-urile vector 4season.
Acum vorbind de suv (fara performante dinamice deosebite) as tinde sa favorizez comportaentul mai bun pe ud/zapada, ca ma gandesc ca acolo vor aparea riscurile mai mari. Pe uscat nu duc eu cauciucurile la limita ....cu masina asta.
Mentionez ca pretul nu mi se pare o problema pentru ca oricum un set de allseason este mai ieftin decat 2 seturi (vara+iarna) decente.
A probat cineva vector 4 season?
Ultimele comentarii
727 in total