Numarul de masini inmatriculate in romania a crescut constant, la fel si complexitatea masinilor din trafic, era normal sa creasca si volumul de munca al service-urilor auto.
Acum legat de profitabilitate cred ca asta este rezultatulu faptului ca mai nou se schimba componente (nu se mai repara) si multe dintre ele sunt electronice si ai nevoie de tester pentru a le identifica/reseta.
Cunosc oameni care merg la service ca sa le schimbe un bec la masina...si nu sunt chiar nepriceputi, doar ca le este frica de noua tehnologie...ca e cu LED ca e cu lupa, ca asta nu mai e asa simpla ca dacia veche...
@ tzenu: Pwc este un nume in piata, nu este chiar o firma de apartament de bloc. Nu spun ca un studiu de-al lor trebuie privit ca biblia, dar avand o reputatie putem presupune in prima faza ca nu este facut pe genunchi. Daca vrei sa-l infirmi trebuie sa dovedesti ca e gresit cu argumente.
Ca e telefon sau masina, fiecare alegem solutia care ne satisface nevoile cel mai bine.
@ Edikkk: Uber a exploatat o portita in legislatiile mai multor tari ata cat s-a putut. Acum serviciul este reglementat inclusiv la noi (din pacate se observa asta si in calitatea care a scazut).
Dar evaziune nu facea, si nu face, Uber-ul e singurul serviciu de la care am primit bon corect la fiecare cursa, pe cand taxiurile.... Si asta e treaba mea ca beneficiar, sa cer si sa primesc bon, mai departe e treaba statului sa-l verifice.
Din nou, tine de fiecare caz in parte cat ma ajuta sa nu, dar daca mie mi-a eliminat nevoia de o masina, se poate si la altii. Si uite asa scade numarul de masini vandute.. QED
Maaaama, ce de iluminati pe aici...toti vest-europenii aia cu standard de viata la care tanjim cu totii sunt niste prosti, si doar noi vedem conspiratia.
Asta este fix discursul imigrantilor aia din orient pe care ii hulesc multi dintre voi: "Ne place occidentul si vrem sa traim acolo, dar vrem sa ne pastram stilul nostru de viata" GHINION, nu se poate, pentru ca obiceiurile lor/voastrre sunt cele care fac imposibila atingerea nivelului de civilizatie respectiv.
De pe margine toti sunt experti si inteleg lucrurile mai bine decat cei implicati direct care platesc niste specialisti sa faca un studiu, este definitia diletantismului.
Nu cred ca are rost sa mai discutam de Uber vs mizeriile de taxi de la noi, pentru ca aici este o manifestare a sistemului corupt din romania care permite unor infractori sa aiba licente cumparate pe piata neagra fara nici o verificare. Vorbesc despre platformele de tip Uber vs taxi in lumea larga, si din experienta proprie va spun o aplicatie universala (Uber) ajuta enorm de mult pe cei care calatoresci. Am folosit Uber in vreo 5 tari de pe 3 continente diferite. Pe langa faptul ca mi-au scazut serios cheltuielile (cu transportul), ma gandesc serios sa renunt la a doua masina. Da stiu sunt un manipulat, un orb, si un vandut antihristului ca nu-mi place sa fiu furat de taximetristii dubiosi (din diferite tari) si ma folosesc de tehnologie in loc sa ma ascund in pesteri, asa cum sunt sigur ca fac unii care scriu pe aici. De fapt ma intreb cum scriu pe aici daca tehnologia asta (telefonul inteligent care este de fapt un calculator mai mic) este lucrarea diavolului si ei sunt atat de puri ca nu o ating. Eu cred ca trimit porumbei catre automarket.ro si adminii transcriu mesajele alea lungi cat o zi de post.
De acord cu ce zice Alex mai sus.
Cateva puncte suplimentare totusi:
-amenzile de minim 870 sunt cam mari (avand in vedere pretul trotinetelor dar si impactul maxim negativ al acestora)
-excluderea lor de pe bulevarde (unde exista limite de viteza>60 km/h) ar trebui sa vina la pachet cu existenta benzilor speciale pentru biciclete.
Mazda, in stilul caracteristic, are o viziune proprie diferita de tendintele aparente ale pietei, sau cel putin de ce fac ceilalti producatori.
Daca stai sa te gandesti, pentru o familie medie dintr-o tara civilizata (care locuieste in suburbii la casa si are cel putin 2 masini) MX-30 este fix ce trebuie. Spatiu interior cu acces facil pentru dus copiii la scoala etc, autonomie suficienta pentru 2-3 zile, pozitie relativ inalta (confort in oras); Daca ma gandesc si la versiunea cu range extender mi se pare ca poate deveni si prima masina a familiei. Acolo depinde insa cum va functiona RE-ul.
Da, nu se adreseaza chiar tuturor, ci segmentului amintit mai sus.
In alta ordine de idei sunt convins ca lipsa range extender-ului din prima versiune arata tocmai graba celor de la Mazda pentru evitarea unor sanctiuni.
Ultimele comentarii
727 in total