@Vespasiana Cred ca ai pus punctul pe i cu problemele transportului in comun. Prima masura pentru un trafic mai bun este cresterea calitatii transportului in comun.
Mi se pare foarte important sa nu mai existe separatia intre bucuresti si (macar in prima faza) localitatile din ilfov. Adica liniile RATB si cele de metrou ar trebui sa mearga pana in otopeni/buftea/magurele si chiar corbeanca.
Iar parcarile multimodale deja gandite pe noul inel de centura (cel extern)
@Marian: s-au considerat anumite segmente deoarece numai asa se pot face comparatii. In franta exista diferente f mari intre autostrazile facute de stat (gratuite) si cele private pentru care trebuie platita o taxa.
In comparatie apar in principiu aceste rute, pentru ca nu se pot compara sectiunile unde se plateste vigneta.
Probabil ca asta este unul dintre motivele pentru care Jaguar a anuntat ca intentioneaza sa vanda doar masini electrice. La nivel de flota ei au si ceva hibride si atunci posibil sa iasa ok per ansamblu.
De fapt problema este ca parintii trebuie sa vina cu masina sa lase copiii. In mod legal doar copiii din zona ar trebui sa vina la o scoala/gradinita, si o pot face pe jos. Faptul ca se accepta copiii din alte parti tine de acceptarea faptului ca statul nu a fost in stare sa construiasca gradinite/scoli in zonele cu dezvoltari imobiliare (unde a crescut densitatea populatiei). Problema acolo este de fapt, ce se incearca acum cu zonele de parcare limitata, nu este neaparat rau, dar este o adresare superficiala a efectelor si nu a cauzelor.
Ultimele comentarii
727 in total