Ce prosti astia de la Mercedes: muncesc fac simulari, optimizeaza 10000 de componente si nu-si dau seama ca o sa ia bataie de la Ferrari.
Pai trebuiau sa-l intrebe pe Costel si le spunea el direct, ca sa nu se mai chinuie ei atat.
cat timp cazanele alea sunt inca pe strada, da continua.
Aici trebuia sa intervina UE si sa oblige producatorul sa remedieze problema (nu cu resoftare benevola) ci cu despagubiri si resoftare obligatorie. Astfel ar fi fost echitabil pentru toate partile implicate.
@fanboy skoda: copile, pune mana pe o carte si citeste cine este toyota in lume. Sa spui ca face doar masini de oras arata cam care este nivelul tau. intelegem cu totii ca pentru tine nu exista decat skoda, si e ok sa-ti placa o marca. Dar tu ai auzit de supra, de gt86, de lancruiser.. toyota e un constructor mare si acopera multe segmente.
Skoda este doar marca de buget a unui conglomerat, si are si ea vreo 2-3 versiuni mai sportive ale unor masini de volum.
Nu spun ca skodele nu sunt masini ok, dar hai totsu sa nu sarim calul, mai au loc si altele in piata.
@Adrian e business, e despre facut bani in primul rand. Nu conteaza ca este vestica sau estica firma, daca miroase posibilitatea de a face bani, o sa se asocieze si cu dracu. Problemele apar cand asocierile astea produc probleme in alte parti,
Germania este foarte prietena/partenera cu Rusia, a fost si cand au impartit polonia si sunt si acum cand fac North-Stream.
Noua trebuie sa ne fie frica de rusi pentru ca este o diferenta de putere in favoarea lor si nu se aseaza la masa cu noi.
Ultimele comentarii
727 in total