Ce bine ba baiatule ca ne-ai deschis tu ochii. Numa prosti in tarile alea din vest in care emigram ca sa le spalam ciorapii si sa le debarasam mesele. Aici sunt oamenii destepti care vad prin minciuni. Aici sunt urmasii dacilor liberi, pastratorii adevaratei credinte care nu vor fi supusi nici de masinile electrice nici de smartfoane nici de chip-urile din pasapoarte si nici de vaccinuri sau alte unelte ale necuratului.
@ Legiuitorul o diferenta mica in textul legii are implicatii foarte mari in realitate. Inainte specifica faptul ca daca tineai telefonul in mana erai pasibil de amenda, nu insemna insa ca nu poti vorbi la el (prin intermediul handsfree sau pe speaker).
Acum spune ca este interzisa folosirea telefoanelor cu exceptia celor echipate cu handsfree. Pai asa cum cineva spunea mai sus, toate telefoanele au speaker (=handsfree). Dar desi au handsfree, cineva care scrie mesaje pe un telefon cu handsfree, conform legii noi, nu mai poate fi amendat. Pai e corect?
Strict din punct de vedere al design-ului, daca nu ar avea emblema pe nas, masina asta pare ca este desenata de cineva de la grupul Lada, sau ceva chinezarie. Mi se pare rusinos pentru FCA ca marca premium italiana a grupului sa produca masini desenate in halul asta.
@PMC in prima parte m-ai contrazis, dupa care imi dai dreptate, ca statul capitalist poate sa incurajeze prin subventii "un serviciu pentru populatie, pe care companiile private nu se inghesuie sa-l ofere ...din cauze de profit marginit sau inexistent." Exact asta am spus si eu.
O alternativa la industria de transport bazata pe petrol este o necesitate din mai multe motive, unele care tin de ecologie, altele de economie si altele de geopolitica. Ia cauta sa vezi de exemplu cate zacaminte de petrol se mai exploateaza in Europa, si atunci o sa vezi de ce se vrea o alternativa.
Schimbarile climatice sunt o realitate masurata si incontestabila, faptul ca ele sunt provocate de om sau nu poate fi dezbatut. In acelasi fel sunt unii care contesta si necesitatea vaccinurilor.
Pe de alta parte poluarea aerului resimtita in orase, se datorieaza in mare parte traficului.
Avand in vedere cele de mai sus (climatice, sociale, economice cat si politice) fiecare tara/grup de tari actioneaza in consecinta. Europa cauta in mod activ alternative.
Ultimele comentarii
727 in total