Stiu ca mai toate produsele limitate legate de lumea auto devin de colectie si dupa vreo 10 ani se vor vinde la preturi mult mai mari...si cu toate astea mi se pare ca sunt insulte aduse societatii.
Adica sa faci (si implicit sa cumpere unii) o masina mai comoda, mai puternica, mai frumoasa, inteleg, dar pe prostii inutile doar pentru ca vor deveni de colectie...si daca devin de colectie nu inseamna ca sunt nici mai bune nici mai frumoase.
Mare tampenie, asta chiar inseamna sa faci bani din nimic...ba pardon, sa faci bani din multi bani, ca si facerea ceasului nu a fost chiar gratis.
De aici trebuie sa vina sfarsitul societatii capitaliste, dar asta nu se poate intampla decat atunci cand oamenii astia care dau bani pe asa ceva vor fi obligati sa intre in contact cu ceilalti de la capatul opus al spectrului financiar. Trebuie niste principii/legi noi.
Foarte bine, asta cu reparatul diverselor detalii neesential pe la masina si prin casa era o chestie care mereu era amanata (cel putin la mine) din lipsa de timp. Cu ocazia carantinei apuc sa mai fac din ele, dar sa vezi chestie, trebuie sa merg pe furis la magazinele cu piese auto sau de bricolaj. Bine ca s-au gandit, astfel mai respira si magazinele astea, si service-urile auto, etc.
In general mi se pare frumusica masinuta, linii curate, puternice si destul de bine proportionata. Am ceva rezerve la partea frontala dar....atat s-a putut. Se remarca totusi inrudirea cu lynk&Co, la separea farurilor de proiectoare si linia inalta a grilei desi polestar-ul are o tusa mai moderna/minimalista .
http://www.automarket.ro/stiri/imagini-oficiale-cu-lynkco-03-primul-sedan-al-constructorului-chinez-86041.html
Da, si mie mi se pare ca farurile duc cu gandul spre ferrari dar nu mi se pare un furt.
De construit o masina sigur ca pot, problema este si de unde iei bateriile ca sa faci mai multe.
Pe langa problema greutatii si a pretului ramane si problema sursei bateriilor si a materiei prime pentru acestea. Daca la partea cu cercetarea producatorii traditionali de masini pot recupera prin investitii procurarea bateriilor se dovedeste problematica inca.
De asta sunt termene de asteptare foarte lungi pentru masinile electrice dar si plugin.
Ultimele comentarii
727 in total