Sunt facute studii despre distanta prcursa de curieri, am citit ceva despre 90 km in medie. Nu gasesc acum link-ul dar o sa-l caut.
Pentru asa ceva mi se pare ca masina este ideala. Pentru interurban exista diesel.
@Andrei, tu vorbesti acum ca un european, dar mazda vinde mai mult in afara ei. Prin alte parti nu e cu downsizing, si am impresia ca in calculele celor de la Mazda nu Europa primeaza.
Ce frumos, bravo Mazda.
Legat de colaborarea cu toyota, ma gandeam de cand au zis ei ca vor pune un sistem hibrid de la toyota ca va trebui sa le dea ceva la schimb, si probabil ca vor da tehnologia skyactiv-x la schimb pentru cea hbrid.
Masina mi se pare clar un exercitiu de design, o demonstratie a puterii creatoare a producatorului. Daca ramanea la nivelul de concept, ar fi fost apreciat dar nu si-ar fi scos vreodata banii. Daca se produce intr-o editie limitata va fi cumparata de colectionari si va acoperi macar costurile de proiectare (sau macar o parte).
Masina in sine insa mi se pare fabuloasa prin ce demonstreaza, ca datorita solutiei hibride, se pot obtine masini care sa imbine sportivitatea cu ceva spatiu si se poate incadra si in restrictiile de mediu ale europei si Californiei. Masina in cauza este dusa la extrem si este normal sa fie asa, dar asta poate deveni o directie urmata de alti producatori mai de volum. Asa se nasc tendintele in lumea auto.
Ca tot aminteati de Supra, cum ar fi sa apara o supra cu tricilindrul toyota 1.6 de 260 CP si vreo 2 motoare electrice de 150 CP fiecare? Ar bate oare versiunea curenta? Este doar un exercitiu de imaginatie, stiu ca Supra este despre altceva, dar am folosit modelul ca o comparatie.
Dar partea cea mai interesanta este modularitatea unei astfel de solutii care lasa loc de mai multa creativitate designerilor pentru forme noi sau pentru a face masinile mai frumoase/practice/spatioase/...(si aici puneti ce vrea fiecare).
Domnule @Inexo, acum ceva timp am decis ca pentru a mentine un ambient curat aici pe site ar fi mai bine sa va ignor comentariile.
Nu va pot spune ce sa faceti, dar cred ca ar fi decent sa va abtineti de la ma ataca gratuit in comentariile dumneavoastra, cu atat mai mult cu cat nu stiti absolut nimic despre mine si nici nu v-am dat motiv. Argumentum ad hominem parca va acuzati acum ceva timp pe aici. Daca vreti sa atacati o ideie, este altceva, si cred ca ar creste calitatea sectiunii de comentarii. Daca veti incerca macar sa formulati argumente si deductii logice, si nu vaicareli vesnice la adresa unor organisme/grupari reale sau fictive, poate vom avea si o dezbatere.
Ultimele comentarii
727 in total