@mm ai dreptate in observarea efectelor dar nu si la interpretarea cauzelor.
In comparatia china vs europa, tara asiatica a dezvoltat foarte repede productia de EV-uri deoarece a avut reguli dure, pe cand europa a fost mai temperata (cu norme de emisii pe flota) si a vrut o schimbare graduala.
Pe de alta parte normele de siguranta si asteptarile clientilor din europa sunt mult superioare celor din china, si atunci dezvoltarea unui model nou de masina dureaza mult mai mult. Este unul dintre motivele pentru care marcile chinezesti esueaza in europa (si america).
Despre cumparat chinezisme...fiecare da bani cui doreste, eu unul am spus pas de cate ori am putut.
Se pare ca Dl.Diess a baut apa dupa Musk. de vorbeste despre multe gigafabrici si organizeaza "Power Day".
Nu o fi Tesla miezul industriei auto, dar a reusit sa influenteze profund marii producatori. De asta valoreaza atat pe bursa, pentru ca unii au inteles ca firma asta ne arata ce vor face marile companii auto in viitor.
Ce frumos este la articole din astea ca toata lumea este de acord ca trebuie redus numarul de masini din orase dar f putini sunt de acord sa renunte ei la masina personala (cel putin n orase) si sa mearga cu transportul in comun sau bicicleta/trotineta/motocicleta etc.
Ultimele comentarii
727 in total