Fiabilitatea Lexus este demonstrata in timp. Doar ca ea nu ajunge pentru a vinde. Asa cum este si normal sunt mai multe aspecte care contribuie la performanta in vanzari a unei marci.
Lexus (ca si alte marci japoneze) are o filozofie proprie, care functioneaza mai bine sau mai rau in pietele in care activeaza. Cat de castigatoare este....se vede in vanzari.
Pe mine ma incanta produsele lor desi admit ca sunt unele chestii pe care si eu le-as schimba. Si cred ca fiecare gandeste la fel, iar daca suma este cu minus sau este alta masina la care scorul este mai mare va cumpara altceva.
Oricum, mi se pare de prost gust sa te apuci sa arunci cu noroi in alte marci ca sa arati cat de buna este marca ta favorita. Hai sa fim decenti si sa vorbim despre subiect.
@PMC nu tine cu explicatul la UE ca nu se poate tehnic din moment ce alti constructori reusesc.
Si ce sa vezi, reusesc aia de volum si nu reusesc aia cu aere premium? Reusesc japii si coreenii care mai platesc si taxe de import si nu reuseste mandria premium a germaniei si grupul care se vrea numarul unu mondial?
Macar toyota cand a vazut ca-i costa prea mult pentru o piata prea mica (relativ la restul lumii), au renuntat la diesel si au trecut la hibrid, dar cum zici si tu PMC, nu au mintit.
E o vorba veche cu pomul laudat...
In romania singurul motiv pentru a-i da in judecata ar fi pentru minciuna, ca prejudicii nu prea au provocat.
Din punct de vedere al taxelor, in romania nu platesti mai mult pentru faptul ca masinile nu respecta norma de poluare si nici nu te obliga nimeni sa remediezi problema acum ca se stie. Deci tu ca si client nu prea ai ce despagubiri sa le ceri ca nu ti-au produs nici un prejudiciu legal.
Faptul ca au mintit oricum se pare ca deranjeaza pe mult prea putini pentru ca oricum, "sunt masini bune".
Foarte bine. Nu este prima companie cu asa oferta dar este bine ca exista.
De asta se vorbeste cand se spune ca multi renunta la a cumpara masini, despre faptul ca se pot inchiria din ce in ce mai usor pe termen lung sau scurt in functie de nevoi.
@TNG, depinde la ce pretentii te referi.
Eu am pretentia sa ma duca la destinatie si sa ma aduca inapoi in siguranta (cel putin 3 stele EuroNCAP), sa aiba o fiabilitate rezonabile (in media marcilor de volum), si un minim de dotari de confort (aer conditionat, cd/mp3 player si alte cateva) la un pret sub cel al pietei de volum.
Cine vrea dotari mai multe sau performante superioare, se va indrepta spre alte marci.
Conducerea Dacia a aratat pana acum ca intelege foarte bine nisa in care se inscrie marca, si chiar s-a adaptat la cererile clientilor acolo unde a considerat ca se poate vinde un produs mai scump.
Ultimele comentarii
727 in total