Pare mai degraba ca niste avocati care cauta sa faca bani fara sa aiba dovezi. Din ce zice articolul initial pare ca se bazeaza doar pe niste testari independente pe circuit si diferente de emisii.
Daca au furat, sa-i jupoaie, dar eu unul nu cred ca au vreo dovada in acest sens.
@alex
aia nu sunt potentiali cumparatori, aia sunt maxim curiosi.
Si eu cred ca multi dealeri sunt pafaristi rau de tot cand vine vorba de hibride. De electrice nu stiu ca nu am intrebat.
Asteptati bre sa se coaca strugurii, nu sariti asa pe ei cat sunt verzi!
Acum serios, masinile astea chiar sunt bijuterii tehnologice, si in acelasi timp niste inutilitati complete. Cu toate astea BMW le produce an de an, dar le si vinde pe bani foarte multi.
Cui le vinde? Aici mi se pare ca se greseste mult si intentionat: Da, in romania multi conationali de-ai nostri cu greutate (in viu si in haur) conduc asa ceva, dar nu cred ca e corect sa generalizam, mai exista si alte tari in afara de romania si poate acolo cei care cumpara masinile astea au alt profil.
Cum ziceam si in cazul Lexus, e urat sa arunci cu noroi intr-o marca doar pentru ca ai alte preferinte.
Si mie mi se pare ca un Tesla Model X e mult peste dar asta este decizia celui care sta cu banii in mana (portofel/cont) si nu a celor care ne uitam pe net la ele.
Mi se pare foarte ok initiativa,unpic intarziata dar de bun simt. Pana la urma trebuie facut ceva pentru calitatea aerului si de unde sa incepi decat de la vehiculele care se fataie cel mai mult prin oras.
In acelasi timpse poate gandi si o metoda de descurajare a accesului in zonele aglomerate pentru masinile poluante...nu neaparat cu taxe. Exista exemple suficiente in alte tari mai civilizate.
@Sandu : este normal sa dai ceva timp oamenilor si firmelor sa se pregateasca, nu poti sa vi cu astfel de restrictii "de ieri pe azi". Asta a fost unul din criticile importante (si de bun simt) ale proiectului de anul trecut din bucuresti.
Ultimele comentarii
727 in total