@Netam-nissan, zau ca ar fi pacat sa nu mai postati. Ne-am amuzat cu totii copios de discutiile dumneavoastra cu seful de raion.
Ceea ce spun este ca nici sefii de la Daimler si nici Toyota, care au avut actiuni la Tesla si le-au vandut, nu au anticipat cresterea fulminanta a valorii acestora. Nu e vorba, ca nu au vandut in pierdere, dar puteau sa faca si mai multi bani daca nu se grabeau, dar nu au mai crezut in Musca.
Ceea ce spun este ca nu cred ca se pun toti bogatii la masa si se sfatuiesc cum sa-l arda pe omul de rand, ci fiecare incearca sa devina mai bogat. Si pana la urma fiecare dintre noi incearca acelasi lucru, sa obtina cat mai multi bani pentru efortul depus. Ca nivelul lor le permite sa faca si lobby pe langa politicieni si sa influenteze modul in care se fac regulile, tine de instrumente le pe care le au.
Dar la fel de bine, un set de legi/masuri pot ajuta pe unii si incurca pe altii, nu cred ca sunt ei atat de organizati.
@aha, Concurentul in state pentru FX50 este Toyota tundra. Acolo au categorisirea cu half ton truck.
Hilix (care nici nu cred ca se mai vinde in state) este o clasa mai mic. De fapt acolo se vinde fratele lui numit Tacoma.
Hilux insa domina prin middle east si africa unde nu poti arunca o piatra fara sa le lovesti.
Pai sanatos sau nu asta asa este, pentru ca se spune de sute de ani ca "cine nu risca nu castiga". Si cu cat mai mare se intrevede castigul cu atat mai mult sunt dispusi unii sa riste.
Cine a cumparat actiuni Tesla acum 5 ani (cand facea masini dar in volume mici si mergea in pierdere) culege acum roadele. Amazon (sau managementul lor) vrea si el sa castige si atunci investeste in companii care au potentialul sa ajunga mari. Daca vor ajunge sau nu depinde si de finantare si de management dar si de factori externi care nu pot fi controlati (decat daca esti adeptul conspiratiilor planetare, si atunici nu exista risc doar planificare).
In final trebuie sa te hotarasti in ce crezi, in conspiratii mondiale care controleaza tot, sau in faptul ca unele companii isi asuma riscuri atunci cand fac investitii in domenii care par sa genereze profit mai incolo?
@Adrian Nu prea cred.
Exista suficienti panicati ca tehnologia in special asta autonoma o sa-i blesteme/urmareasca/limiteze si atunci vor fi dispusi sa plateasca mai mult pentru masinile fara asa ceva.
Intradevar ca cele clasice vor fi mereu apreciate dar cred ca peste 10-15 ani si asta va fi privita ca o clasica.
Masina vrea si ea sa guste din succesul lui G klasse care este acum pe val. G klasse care desi este o masina foarte competenta in offroad se foloseste intens pentru mers la mall si la evenimente de fite din oras. O masina accesorizata cu cauciucuri maxim all season si cu roti late (mai ales in versiunea AMG) ca sa ofere aderenta buna pe asfalt. O masina care sa arate ca esti barbat in putere (ca de aia vrei offroad) si potent financiar in acelasi timp. Pe scurt o masina pentru imagine.
Cine face cu adevarat offroad merge pe modele mai simple si evident mai ieftine langa care nu plangi pentru o zgarietura sau o indoitura.
Ultimele comentarii
727 in total