@Kiro trendul este foarte real, firmele care produc ceva inovator, care definesc trenduri in piata, se bucura de un grad de incredere mare (de unde si valoarea la bursa peste cifra de afaceri efectiva).
Conspirationistii trebuie insa sa dovedeasca legatura si existenta papusarilor care creaza/manipuleaza aceste trenduri.
Deocamdata eu raman la parerea mea ca la piciorul broastei (dpdv financiar) unde ne invartim noi comentacii de pe automarket nu are rost sa ne batem prea mult capul cu ce planuri de dominatie mondiala face bilgheits sau gefbezos sau altii.
@Edikk pai atunci inversunarea cu care ii criticati pe cei ce aleg alte masini decat BEV se numeste ipocrizie.
E ok sa fiti pasionat de electrice, este ok sa le si criticati, dar este important sa aratati atasamentul dumneavoastra prin exemplul personal. Altfel toata gargara asta este inutila.
@Japan4ever total de acord, si masina chiar este asa. Din pacate designul partii frontale este in totala distonanta cu caracterul elegand si asezat al masinii. Si nu numai la modelul de fata. Dupa mine cam toate modelele Lexus (poate in afara de cele sport) sufera de pe urma designului prea agresiv care creaza o imagine care nu se potriveste deloc caracterului masinii.
Inteleg ca identitatea de marca e importanta dar sunt convins ca daca ar schimba grila si bara fata ar inregistra cresteri semnificative ale vanzarilor.
Care spunea acum cateva zile ca Renault este cu un picior in groapa? Vad ca in top 5 la vanzari are 3 modele.
Altfel clasamentul pare ca reflecta puterile varfurile economice ale europei germania si franta.
Oricum, sa-l vad eu pe ala care o sa care sacii de nisip, sau macar gresia pentru casa in masina asta. Hai ca poate mai vede un namol cand merge la vanatoare, dar sa cari cu ea materiale....
Ultimele comentarii
727 in total