@zarne
Pai nu sunt chiar primii, a se vedea noul Hummer, alta masina simbol al potentei offroad, dar care in mod real se foloseste mai mult prin oras la promenada.
E forte tare potentul G klasse, dar daca nu vei putea intra cu el in centrul orasului, vanzarile se vor duce in cap, ca nu te vede nimeni. Mercedes stie bine cui se adreseaza.
@someone
Ba mie mi se pare ca toyota a inteles bine cum stau lucrurile si va culege roadele.
Pentru munci grele si transport lung ofera diesel, pentru necesarul de transport usor exista o sumedenie de modele hibride sau chiar electrice iar pentru pasionati ofera modele sport usoare cu motoare otto.
Si cu toate astea se inscrie bine in normele de emisii pe flota si reuseste sa dezvolte modele (in clase) abandonate de alti producatori cu mai multe pretentii.
O masura de bun simt ce trebuia introdusa de mult, poate nu neaparat in form asta dar in esenta o masura de bun simt. Adica firma cu care inchei un contrct trebuie sa fie cea cu care trebuie sa interactionezi in caz de accident.
@ Gicuta, in teorie tu ai dreptate dar de ce sa aglomeram salile de judecata cand piata se poate regla singura prin mecanismul de piata. Si pentru cazurile in care asiguratorul nu plateste ramane in continuare plangerea la ASF si in final actionarea in instanta (in justitia asta oarba de la noi).
Ca observatie, la firmele mai serioase prima pentru decontarea directa este destul de mica, pe cand la teparii cunoscuti ea poate ajunge sa fie cat toata asigurarea. Asta spune ceva.
Chiar nu inteleg rostul acestei stiri. Are compania de gand sa vanda aceasta masina in europa? Ca daca nu este total inutila stirea; adica nu este nimic revolutionar la masina ca sa merita atentia si nici nu se refera la piata noastra.
@Cioaba, pentru a fi vanduta in europa o masina trebuie sa indeplineasca niste minime conditii de siguranta si emisii, pe langa eventualele taxe. De aici diferenta de pret intre modele similare vandute in europa si alte piete.
Eu zic sa ne uitam ami mult la ce fac nu la ce zic (precum proverbul romanesc vechi):
Audi are o masina electrica la vanzare (in 3 versiuni de caroserie) si anunta ca renunta la MAI, iar BMW are 3 modele diferite (si inca unul anuntat) si cu toate astea anunta ca va continua sa dezvolte si MAI.
Mi se pare ca cei de la Audi vor doar sa faca senzatie si atat.
Ultimele comentarii
727 in total