@eugen
In calitate de admirator al realizarilor lui Musk (atat la tesla cat si la spaceX) o sa raspund eu:
Pai foarte bine face Merc, sa iasa intai pe piata cu versiunea de serie si sa dea cu tesla in...pamant. UIte nici nu voi aminti de soparla cu emisiile optimiste.
Acum vorbind serios, competitia se inteteste si rezultatul nu poate fi decat pozitiv pentru cumparatori (atat de masini noi cat si la mana a do...tre..-a)
O reglementare destul de corecta (cred eu) care obliga si firmele de ride-sharing sa aiba licenta pentru soferi a anulat aproape instant plusul de calitate al acestor firme.
Faptul ca printre soferi aveau multi neprofesionisti s-a vazut la inceput in calitatea superioara a serviciilor oferite (de uber cel putin). De cand s-a impus obligativitatea licentei probabil ca a scazut baza de selectie si pe cale de consecinta si calitatea serviciilor.
Ce spun este strict experienta personala (+ a familiei si catorva prieteni) care foloseam destul de mult uber.
Pai daca Stroll jr. il bate pe Vettel nu cred ca mai are rost sa-l aduca pe german. Sunt convins ca Perez costa mai putin.
Singurul argument in favoarea mutarii ar fi o solicitare din partea furnizorului de motoare care se pare ca are o parere buna despre Vettel si ar vrea sa-l tina aproape, fara insa a schimba componenta echipei principale.
Deci, se ia un model (oarecum) sportiv se transforma in SUV electric, dupa care se face un prototip supersportiv (tot electric).
Doar mie mi se pare ca se scarpina cu stanga in spate ocolind prin dreapta?
Alarma aia din fabrica scade costul primei casco. De fapt eu nu prea cunosc oameni cu masini noi care sa nu aiba la ele si asigurare Casco; mai ales ca la astea de lux de obicei sunt in leasing si atunci asigurarea este obligatorie.
Ultimele comentarii
727 in total