Cred ca nu a vrut sa zica nu, dar ma indoiesc sa faca ei prea curand o versiune de mini-cibertruck. In europa nu este asa nebunie cu pickup-urile, iar in middlea east si africa (unde se vand multe pickup-uri) nu prea cred sa fie cautate electricele asa mult.
Poate prin australia sa mai fie ceva piata pentru cibertruck, dar si acolo stiam ca se vand foarte bine astea mai mici gen hilux sau Ranger.
@ACE Pai spre constanta avem autostrada ca era inceputa de pe vremea impuscatului.
@Tatra asta m-am intrebat si eu mult timp, ca mi se pare cea mai avantajoasa ruta pentru sudul tarii care are nevoie de dezvoltare. Problema este ca daca dezvolti niste zone nu mai sunt oamenii captivi la mila baronilor locali...pai si ce-am facut, ne taiem singuri craca?
...cand o sa vina, aceasta e intrebarea. Si eu il astept de ceva timp cu forte mult interes.
Daca toyota va putea sa onoreze comenzile, masina aia va fi pe locul 1 la hibride plugin din primul an.
Pana atunci aplicam prima lege a lui Ohm: om trai si om vedea!
Cam toate statisticile de anul acesta vor fi date peste cap de covid.
Parerea mea (de 2 lei) este ca procentul asta mare de vanzari pentru hibride vine din faptul ca vanzarile de ICE au scazut (au fost amanate) iar cele pentru electrice si hibride (in principiu plugin) au scazut mai putin din cauza timpului mai mare de asteptare: cand stii ca poti lua masina intr-o saptamana te mai gandesti daca o cumperi acum sau peste vreo luna, dar cand stii ca dupa ce dai comanda dureaza 3-6 luni sa o primesti...nu prea renunti la comanda.
Dar nu cred sa fie o reorientare masiva catre electrificare din cauza virusului
Ultimele comentarii
727 in total