@ zarne
Inteleg foarte bine ce spui, si sunt de acord cu al doilea comentariu, doar ca este diferit de primul. Elementele negative din orice multime sunt vizibile, si ele trebuiesc eliminate. Dar este incorect sa-i pedepsesti si pe cei corecti si civilizati....asa ca tine.
Mentinera ordinii si starii de civilizatie a unui stat tine de organele statului. E de datoria statului sa pedepseasca exemplar indivizii care nu se supun regulilor, indiferent ca sunt autohtoni sau alohtoni.
Am locuit si in nordul africii si prin alte parti de pe glob, si am vazut in toate statele astea atat oameni civilizati cat si lepre. Nu contest numarul si obiceiurile locale, dar diferenta o face statul si modul in care se ocupa de lepre.
Problemele punctuale nu se rezolva la gramada.
Daca ar fi sa urmam primul comentariu "fiecare la muma lui"ar insemna ca si dumneavoastra sa fiti trimis inapoi, indiferent cat de civilizat ati fi.
Discriminarea trebuie facuta dar nu dupa rasa ci dupa comportament, cam asta este diferenta intre civilizatie si rasism.
Si ca sa fiu ontopic: Frica de straini, eficient canalizata si manipulata a fost si cauza brexitului. Beneficii nu vad sa fi produs, ca efectele negative se vad si se vor vedea, plecarea multor business-uri din Anglia fiind doar un un element.
Eu unul ma bucur ca se intampla asta (brexit) pentru ca avand in vedere valul nationalist care bantuie europa (sustinut din est) era nevoie de un exemplu concret cu ce se intampla cand votezi lozinci nationalist-populiste fara acoperire.
Oamenii (din tarile mai civilizate)s-au obisnuit cu binele, si au uitat ce inseamna cu adevarat rau.
Si in romania exista si este hranit acest curent nationalist cu corporatiile straine care vin sa ne ia banii si bunastarea (va suna cunoscut domnule Tatra?) doar ca la noi are priza limitata din cauza faptului ca oamenii inca apreciaza faptul ca au un un loc de munca, si nationalele de multe ori sunt angajati mai buni/corecti decat patronii neaosi.
Cum bine spune Tavi, masina are factorul WOW. Singurul impediment major mi se pare penalizarea flotei pentru valorile de CO2.Din punct de vedere al cumparatorilor sunt convins ca se vor gasi suficienti sa-l achizitioneze in ciuda impozitului anual si valorii primei de asigurare considerabile.
Costurile au fost deja bugetate pentru un anumit numar de curse. Faptul ca F1 incearca sa ajunga la acel numar initial tine de banii pe care atat televiziunile cat si sponsorii i-au platit. Mai putine curse inseamna mai putina vizibilitate pentru sponsori si mai putine ore de transmisie pentru televiziuni, ceea ce duce la o renegociere a multor contracte.
Daca se ajunge la acelasi numar de curse, in mare se simplifica problema.
Ultimele comentarii
727 in total