Am impresia ca totusi romania nu va fi afectata atat de puternic de planurile de restructurare ale Continental.
Dupa cum scrie si in text "joburile vor fi modificate, relocate sau eliminate". Continental ca si alte firme cu operatiuni imprastiate in mai multe tari profita de criza pentru a mai eficientiza costurile mutand o parte din productie in centrele dinspre est, cu mana de lucru mai ieftina.
Sa inteleg ca astea noi Seasonproof sunt ceva mai rezistente la uzura decat anterioarele weatherproof?
Dupa profil par sa fie in continuare destul de agresive, mai potrivite pentru ploaie si zapada decat drumuri uscate.
@Adrian, cand ai bani poti evita multe din restrictiile pe care cei mai multi dintre noi trebuie sa le respectam.
Si tu poti sa ai un motor de 6.8litri daca esti dispus sa platesti suma aia si impozitul aferent.
Din pacate au bagat bani multi in ea dar nu au apelat si la un designer. Masina arata bne din fata, dar mi se pare ca spatele nu a fost rezolvat deloc ok. Din pacate acolo arata ca o asina taiata.
Oricum, este o incercare frumoasa, si cred ca uzina ar putea incuraja astfel de initiative, pentru plusul de imagine pe care il pot aduce. Cam ce face Skoda cu studentii lor care in fiecare an vin cu cate un proect din asta.
@LR cred ca asta este printre ultimele modele ale constructorului care vor fi electrizate, pentru ca nu ar avea rost. Modelul asta este un GT, conceput sa ofere placerea condusului pe distante medii si lungi. Electrificarea propulsoarelor ajuta la fataitul prin oras cu multe porniri si opriri, si atunci (cel putin in prima faza) doar masinile ce tintesc zona aia vor primi motoare hibride si/sau electrice. Si pentru orase exista compactele si subcompactele (normale sau inaltate).
Ultimele comentarii
727 in total