@Blue _Constantin.
O ideie ar fi sa citesti mai cu atentie, ca una scrie si alta intelegi. Ti-am recomandat (nu cerut) sa folosesti un nume. Mai departe de atat fiecare impartaseste cat/ce vrea.
Despre egalitate intre noi...nu as merge atat de departe cu presupunerile.
@@green in orice discutie/dezbatere (chiar si una online cum este asta) este placut sa stii cu cine vorbesti. Ar fi frumos sa folosesti un nume (preferabil unul inregistrat) ca sa nu fie clonat/folosit de altii.
In comentariul meu nu am afirmat nicaieri ca masinile sunt singurele responsabile de poluare. Discutam despre masini aici pentru ca este un site cu tematica auto. Eforturi si reglementari se fac si in alte domenii.
Viata ta in oras este buna acum, si probabil va fi la fel si peste 1-2 ani, dar rolul unei societati este sa se asigure de continuitatea vietii pe termen lung, adica si pentru generatiile viitoare, iar asta ii costa pe cei de acum. Dar astea sunt deja discutii mai elaborate si in primul rand offtopc. Precizarea mea a venit la valul de negatii in crestere de pe acest site (nu numai la acest articol).
@ alex Daca te referi la benzinariile alea mari cu super vad, da, sunt profitabile tocmai pentru ca opreste lumea la magazin/restaurant/wc.
Eu ma refer la benzinariile mici uitate de lume care trebuie sa se sustina prin vanzarea combustibilului. Acolo investitia initiala este mai mare (rezervoare, pompe cladire/container plus avize si autorizatii) si cel putin 1-2 angajati.
La o statie de incarcare vorbim de niste cabluri de conectare la reteaua de medie tensiune ceva avize (dar mai putine decat la benzinarie) si statia in sine. Nici macar platforma betonata nu trebuie facuta, pentru ca statia se poate plasa in parcari deja existente (vezi mall-uri sau supermarket-uri).
Mama mea, o fi Edikk plecat pe pasuni dar nici cu altii de pe aici nu mi-e rusine.
Citind acest site aflam ca poluarea nu exista, nici covid-ul, de fapt nici pamantul nu este rotund.
1.Faptul ca nu poti sa traiesti intr-un spatiu inchis cu un motor termic pornit este destul de evident (nu trebuie lucrari stiintifice ca sa o demonstreze). De aici se poate deduce ca noxele nu sunt bune pentru sanatatea oamenilor.
2.Faptul ca desi se polueaza atmosfera in draci noi inca mai traim, nu este in contradictie cu prima afirmatie, ci inseamna ca la scara planetara lucrurile dureaza ceva mai mult sa se schimbe. Statisticile ne arata totusi modificari ale unor parametrii importanti ai atmosferei dar si ale starii de sanatate a populatiei.
3.Faptul ca guvernele folosesc inca tehnologii care afecteaza negativ mediul si calitatea vietii cetatenilor (pe termen lung) nu inseamna ca nu stiu aceste lucruri, ci ca nu au alte solutii mai bune acum. De aici programele de mediu (si nu numai) pentru a incerca sa reduca efectele negative si sa directioneze industria pentru a adopta solutii tehnice cu un impact negativ mai mic (chiar daca sunt mai scumpe acum). Bineinteles aici vorbim de anumite guverne responsabile din tarile dezvoltate (cu economii functionale), nu de cele care se zbat (mai mult sau mai putin de forma) sa descopere apa calda.
Si in loc de concluzie, daca un oras din europa interzice/controleaza toate emisiile poluante si de CO2, efectul global va fi minim, dar calitatea vietii oamenilor din oras va creste.
Nu este o revolutie, ci un semn de disponibilitate. Prin aceste statii Enel ne arata ca daca o sa fie cerere, ei o pot onora.
Legea pietei functioneaza, si asa cum au aparut statiile de benzina pe mai toate drumurile, mai usor de atat or sa apara si punctele de incarcare, daca va exista cererea. Sa nu uitam ca este mai usor de instalat o statie din asta decat de construit o benzinarie, si mult mai profitabila de avut.
Ultimele comentarii
727 in total