Ar fi fost interesant de stiut cate anunturi au fost verificate in total, si in fiecare tara in parte pentru a genera procentajele.
La ei pe site nu se specifica foarte clar metodologia studiului si nu este clar daca ei au folosit rezultatele interogarii de la clienti, sau au aplicat ei un model statistic si au facut niste interogari. In primul caz rezultatul poate fi afectat de faptul ca cei care cumpara masini ai scumpe tind sa faca astfel de verificari.
Oricum, rezultatele nu mi se par neasteptate, ba asa cum spunea si @cineva mai sus procentul nu pare foarte mare.
@felicitari in felul asta (daca doar ne luam dupa conducatori) si noi suntem cam la fel de rai ca ei (corupti si innapoiati) dar ceva mai fricosi si fara vlaga (ca noi nu amenintam si nu cotropim pe nimeni).
Mi se pare foarte superficial sa judeci o tara intreaga dupa nebunia unui conducator, mai ales care are o retorica total diferita de cea pe care o avea cand a fost ales.
In alta ordine de idei, asta este un semn despre cum se schimba lucrurile chiar pe termen lung din cauza pandemiei.
Mda, inteleg ideea dar sincer nu vad care ar fi marile avantaje daca diferenta de viteza nu este chiar atat de mare. Adica la 135 km/h nu aduce foarte mult fata de un tren rapid, considerand ca va avea niste costuri considerabil mai mari.
Ca plus mai poate fi siguranta si faptul ca nu va genera zgomot in exterior dar mentenanta tobului ma astept sa fie mai scumpa decat a unui linii de viteza....chiar si Maglev.
Overall mi se pare interesant ca se cerceteaza si se cauta alternative la solutiile existente.
Sunt convins ca cel putin in vest va fi folosita pe post de shuttle de catre hoteluri si alte business-uri asemenea. Cam aici ii vad utilitatea, ca la persoane fizice nu prea ii inteleg rostul.
Ultimele comentarii
727 in total