Deci 4x4 nu mai e de ajuns, acum este 4x4 la patrat, mai agresiva si mai capabila. Si cu toate astea tot au simtit nevoia sa-l duca pe "iadul verde" pentru a se putea lauda fericitii proprietarii mai abitir cu el bulevard.
Eu totusi as spune ca identificarea masinilor pentru norma de poluare se face prin citirea numarului. Identificarea pe baza culorii lui mi se pare ca poate fi mult mai nesigura, in conditii de luminasi curatenie variabila. (sa nu uitam de lunile de iarna cand multe masini au culoarea gri indiferent de paletarul constructorului).
Am banuit si eu ca o astfel de diferentiere poate fi scopul, dar solutia este mai alambicata si lasa loc de multe erori.
La momentul asta masinile hibride au nevoie de o vigneta in geam pentru a beneficia de parcare gratuita in anumite orase. O alta solutie birocratica pentru a evita implementarea unui sistem civilizat de citire a numarului de inmatriculare si cautare a lui in baza de date de la inmatriculari.
Ce prosteala, o initiativa fara nici un rost.
O sa creasca costurile de generare a placutelor (ca acum sunt mai multe tipuri) si va fi mai coplicat procesul, iar complicatiile cresc si la schimbarea proprietarului. Asta in statul care nu este capabil sa diferentieze intre PHEV, hibrid normal si mild-hybrid. Avantajele chiar nu le vad.
De fapt inteleg ca meritul este al legiutorilor niponi care au permis folosirea tehnologiei. Honda nu a dezvoltat mare lucru fata de alti constructori, doar si-a asumat raspunderea pentru tehnologia pe care o are.
Sa inteleg deci ca in cazul unu accident produs de masina in momentul in care se conduce autonom, de vina este....Honda?
@Tatra, de ce conteaza ce masina are omul? Omul este CEO, e normal sa conduca o masina scumpa, preferabil din grup ca sa arate atasament fata de marca.
In alta ordine de idei vad ca motorizarea de 65 cai a ajuns varful de lance al criticilor marcii. Sa nu uitam ca este o masina "entry level" si nu o masina de curse. In lume sunt inca multe locuri in care se vand masini cu puteri si specificatii inferioare, adevarat si la un pret mai mic. Probabil ca de asta a si spus omul ca Dacia are loc de crestere.
Ultimele comentarii
727 in total