Pe de alta parte nu pot sa nu remarc ipocrizia unor comentatori de pe aici care critica politicile socialiste ale uniunii europene, proslavind capitalismul american (si chiar pe cel chinezesc), dar care urlau mai tare impotriva Tesla cand a incercat sa aplice acelasi capitalism in Germania.
M-am abtinut sa fac remarca asta la articolul respectiv, dar aceea era o mostra de capitalism si libertatea din america. Aia era libertatea angajatorului de a seta regulile la el in fabrica, si cui nu-i place poate sa plece. Ne-ar placea sa avem libertatile din alte parti dar am vrea si beneficiile din hulita europa socialista (stangista cum spun unii cu dezgust).
Ca sa incep cu ontopic-ul, masina mi se pare urata dar cu performante mai mult decat decente pentru un suv/crossover sau cum vor sa-i zica.
Problema cu astfel de masini (pe langa imaginea de chinezarii) este 1-rezultatul la testele EuroNCAP si 2-lipsa unei retele de dealeri/service in europa.
Daca la masinile termice atingereaa normelor europene de performanta si emisii facea dificil accesul pe piata pentru jucatorii chinezi, de cand cu electricele problema s-a simplificat puternic. China are avantajul ca are fabrici de baterii si de masini electrice si in teorie ar putea oricand sa exporte in europa.Masinile electrice, care sunt mult mai simplu de construit nu mai au nevoie sa treaca alte teste de emisii. Problema majora a producatorilor chinezi ramane insa lipsa experientei in proiectarea unor caroserii care sa treaca de testele de siguranta vestice EuroNCAP si IIHS. Si mai este si design-ul, dar cand ma gandesc la primele generatii de SsangYong, nu mi se mai pare asa un obstacol.
@Dan eu nu as fi asa convins ca romania este mai avansata decat turcia si mexicul. Si nu o spun doar ca sa te contrazic, mi-am pus problema asta acum ceva timp si incercand sa fiu obiectiv nu am avut un raspuns clar.
Ultimele comentarii
727 in total