Dl. @Inexo amesteca iar informatiile ca sa-i dea la calcule cum vrea el, si sa-si verse oful. Oricum, am apreciat ca lipsesc elucubratiile mistico-conspirationiste.
Viteza de 180 este propusa doar de un fabricant (nu de vre-un ONG) si este pentru cresterea sigurantei nu pentru protejarea mediului. Si este impusa de Volvo doar pentru masinile lor, ca altfel limita este mult peste limita legala pe orice segment de drum din orice stat in afara Germaniei.
Si o a doua lamurire, autostrazile sunt destinate transportului in siguranta pe distante lungi; limita de viteza crescuta de la 100 (pe drumurile europene) la 130 vine ca rezultat al masurilor de protectie suplimentare existente pe acest tip de drumuri: separarea sensurilor, limitarea interferentelor de trafic, existenta benzilor de urgenta/accelerare/decelerare cat si controlul strict al elementelor de proiectare (raza curbe, unghiuri rampe/pante).
E ca la "radio erevan:nu a castigat ci i s-a furat si nu o skoda ci o bicicleta".
UIte de asta e complicat cu eradicarea rasismului, si apar aberatii ca in cazul lui Coltescu.
Nu cuvintele in sine trebuiesc blamate (interzise), ci forma si intelesul atribuit de emitator. Domnul costel repeta obsesiv termenul de brunet ca sa ne arate frustrarea lui ca un pilot de culoare domina (cu ajutorul mercedes) F1. Asta este rasismul, nnu faptul ca arbitrul l-a identificat pe un individ ca fiind negru.
Un astfel de pickup este folosit in foarte multe domenii, si sunt convins ca macar in cateva dintre ele (nu in toate cazurile) versiunea electrica va avea niste avantaje fata de cea cu motor termic.
Eu unul, chiar nu inteleg de ce nu sunt toate masinutele alea de pe pista aeroportului electrice. Ma refer la autoscari, impingatoare, tractorase pt bagaje etc. Acolo este domeniul ideal pentru BEV-uri: distante mici, masini mici, folosire de scurta durata si necesitatea unui cuplu sanatos. Faptul ca motoarele alea diesel pornesc, functioneaza 10-15 min si dupa aia se opresc nu poate fi bine pentru nimeni.
@Tatra: Radem, glumim, ... dar asa umblau bancurile si despre Porsche acum vreo 15 ani, si dupa aia a aparut Cayenne cu motor diesel. Si cu toata indignarea puristilor cred ca este cel mai bine vandut model (ok nu cel diesel neaparat) din lista curenta.
Ultimele comentarii
727 in total