Cred ca merita punctata si evolutia buna a lui Ricciardo, care de cand cu victoria din italia a inceput sa aiba rezultate bune (peste Lando).
Tare sunt curios ce se va intampla anul viitor cand toti pilotii vor incepe de la zero, cu masini noi si comportament complet nou. Atunci o sa vedem cine se acomodeaza mai repede.
Ca informatie aditionala, Germania intentioneaza sa foloseasca fostele depozite subterane de gaz (metan) pentru a inmagazina hidrogen, ce urmeaza sa fie folosit pe timpul iernii (sau oricand este nevoie) pentru a suplimenta energia din regenerabile.
Hidrogenul respectiv urmeaza sa fie generat/separat folosind energia suplimentara din perioadele cu excedent. Nu cred ca solutia este inca implementata dar se lucreaza in directia asta.
Poate de aici si insistenta unora pe varianta hidrogen.
@ necunoscutul chiar m-ai pus la punct cu "rabla mea de un litru". Adevarat ca incerc sa merg aproape legal cu masina.
Observatiile mele se potrivesc insa cu cele ale altor oameni din jurul meu, care nu s-au plans de asemenea intruziuni ale sistemului de franare. Acum ori ai tu cel mai agresiv sistem, ori te crezi la raliu pe strada.
@necunoscutul
citind ce ai scris mi-e clar ca nu ai condus niciodata o masina cu sistem de franare automat. Am avut masina 6 ani cu astfel de sistem si a intrat o singura data cand m-am grabit sa trec pe sub o bariera care se deschidea cam incet. La cea noua este ceva mai panicata avertizarea (unei coliziuni) dar nu si franarea.
Doar pe baza articolului pare intradevar ca Dacia a fost penalizata cam prea mult (om vedea cand apare testul complet). Pe de alta parte, dupa ce siguranta pasagerilor a fost imbunatatita considerabil, a venit vremea sa se puna accent si pe siguranta celorlalti participanti la trafic. Pentru ca asa cum spunea cineva la alt articol, cand bombardierii se considera mai destepti decat legile fizicii, e bine ca macar masinile sa gandeasca in locul lor, si sa-i evite pe cei din jurul lor.
@Tatra Si bombardierii aia pe care ii mentionezi, si soferii aia mai mult sau mai putin priceputi considera ca ei stiu mai bine si pot mai mult decat o masina autonoma. Unii poate au dreptate, altii nu, dar nici un om nu este in fiecare zi la fel de alert/odihnit/concentrat, si atunci se intampla greselile. De aia se baga bani in sisteme autonome, care la momentul asta pot corecta greseli ale oamenilor care au judecat grsit o situatie.
Iar cazul avionului de acum 30 de ani a fost o cascadorie esuata si din vina pilotului. Nu cred ca o poti folosi ca justificare impotriva sistemelor autonome. Sunt alte cazuri in care problemele sistemelor/senzorilor au avut consecinte mai grave.
Ultimele comentarii
727 in total