• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Giga-Motors

  • Membru din 07.11.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 79 in total
  • @ztele, mi-ai parut simpatic rau la ultimul tau post, mai ales la fraza care incepe cu "Daca vreau o masina sport..." :) Si, Automarket, te-as ruga sa fixezi ultimul paragraf al lui ztele drept motto al acestui site, care sa troneze pe prima pagina......Baieti, iata ca ajungem cu totii la aceeasi concluzie inexorabila......Dar stati linistiti: nu vom fi ocrotiti in conceptiile noastre loiale traditiei, caci soarta ne va da sa suportam cat putem duce in carca......De ce? Pai nu sunt in stare sa ne lamureasca analistii, filosofii si carturarii, credeti ca as putea eu?
    Volvo S60 Polestar Concept, berlina de 508 CP, ar putea fi introdusă în producţie
  • @gtrazvan, ca un adaos la precizarile lamuritoare ale lui @mntsn: nu-i vorba de categoria in care se incadreaza S60, ci de performantele pe care doreste sa le obtina. Nici Logan nu impartaseste acelasi segment cu Accent sau Aveo (sedan), dar este clar ca se lupta cu ele pentru aceeasi caracteristica in ochii clientilor: low-cost. De fapt, categoriile de autoturisme sunt: roadster, hatchback, sedan, limuzina si SUV - dar astazi se impart in clase si variante, care nu denota intotdeauna mari diferente (a se vedea cazul A4-A6-A8 la design sau seriile 3-5-7 la bord). Asa ca nu mai stii care-i una sau alta: limuzina cu gabarit redus sau sedan luxos, hatchback suprainaltat sau SUV pitecantrop :D
    Volvo S60 Polestar Concept, berlina de 508 CP, ar putea fi introdusă în producţie
  • Daca mi se permit cateva vorbe......"Vechiul 9-3" este inca o proprietate intelectuala GM datorita platformei de origine, asa ca, daca NEVS chiar se va decide sa reporneasca productia acestui model, atunci GM va trebui sa reactioneze cu vehementa si sa-si apere drepturile in justitie. Pe de alta parte, bataia de joc la adresa Saab-ului, inceputa de statul suedez, continua nestingherita, ceea ce va provoca in urmatorii ani un abandon masiv din partea fanilor acestei marci ghinioniste din simplul motiv ca multi dintre ei nu pot concepe Saab fara turbosuflanta, deziderat pe care, logic, "electricele" n-au cum sa-l asigure......Daca ztele vrea neaparat ca Saab sa ramana functionabil ORICUM, precum un muribund tinut in viata doar de aparate, adica sa existe doar cu numele, departe de sensurile traditionale, inseamna ca el pretuieste brandul in sine, eticheta lui publica, si nu semnificatia spirituala care il reprezinta. Evident ca nu-i asa si, in realitate, Saab echivaleaza cu idealuri marete in sufletul lui, dar aceasta spaima instinctiva de a nu disparea de pe fata pamantului, sub loviturile necrutatoare ale unei conjuncturi vitrege, ceea ce indragesti, te determina uneori sa accepti compromisul, adica o continuare artificiala, nespecifica, sub alte forme de existenta, si, ca sa te linistesti complet, incerci sa te autoconvingi ca a sosit "o noua era", in care "se merita" abordate si alte "oportunitati", ca ar fi binevenit "si altceva decat lucrurile cu care ne-am obisnuit"......Numai ca eu imbratisez viziuni conservatoriste. De pilda, daca de maine GM s-ar reprofila si s-ar apuca sa faca frigidere si masini de spalat si nimic altceva, evident ca o sa-i repudiez si n-o sa-mi cumpar nimic din noile marfuri, chit ca ar fi excelente calitativ. Eu imi mentin parerea ca tot sub pulpana GM i-ar fi fost cel mai bine firmei suedeze, ceea ce s-ar fi putut intampla, chiar si in acele conditii economice terifiante atat pentru GM, cat si pentru Saab, insa membrii companiei din Trollhattan, inflamati de multi "puristi" si revansarzi dintre fani, au dorit cu tot dinadinsul sa-si croiasca "propriul drum spre independenta" (in aparenta, caci, fara banii lui Spyker, tot n-ar fi reusit sa realizeze ceva), iar americanii, presati si de o opinie publica internationala partinitoare si prea emotiva, le-au acordat pana la urma fostilor subordonati voie sloboda, neagreand dragostea cu sila, dar iata ce se va alege in definitiv de un brand cu atati pasionati.......Adio Saab (sau GMaab, ca asta a fost in ultimii 20 de ani).
    Saab are şanse să revină pe piaţă în 2013 prin "reînvierea" vechiului 9-3
  • De fapt, Volvo urmareste sa le concureze puternic pe M5 si CTS-V, dar nu cred ca va si reusi......Turbo de la Garrett? Hm, tot americanii raman meseriasii in supraalimentare. Totusi, nu inteleg de ce se strofoaca Volvo sa manifeste valente sportive, din moment ce si-a faurit un renume de masina familista predestinata in care sa te simti in siguranta si atata tot. Frate, daca toata viata am fost pictor prin vocatie, de ce sa vreau dintr-odata sa ma fac macelar?
    Volvo S60 Polestar Concept, berlina de 508 CP, ar putea fi introdusă în producţie
  • Daca Opel n-ar vrea sa incerce marea cu degetul in WRC, degeaba s-ar mai agita......Pana nu ajungi sa te bati parte in parte cu Citroen, nu te poti numi competitor de raliuri de clasa mondiala. Restul este can-can......
    Opel revine în motorsport cu Adam CUP şi cu Astra OPC CUP
Pagina
12345...8910...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Chevrolet Aveo
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Buick Riviera 7th gen. (or Oldsmobile Toronado 4th gen. / it's the same car with Buick engine), Buick GNX ('87), Pontiac GTO (2006), GMC Sierra 4.3 V6 (pick-up / 90's), GMC Savana - 8 places (new)
  • TOP MASINI 1. Buick Riviera
    2. Buick Regal (T-Type Turbo or Grand National / GNX)
    3. Buick Verano
    4. Buick Century
    5. Buick LeSabre
    6. Pontiac GTO
    7. Pontiac G8
    8. Pontiac Grand Prix
    9. Pontiac LeMans
    10. GMC (all)
    11. Oldsmobile Toronado
    12. Oldsmobile Aerotech (prototype)
    13. Cadillac Brougham
    14. Cadillac CTS-V
    15. Chevrolet Camaro
    16. Chevrolet Corvette
    17. Chevrolet Impala
    18. Opel Rekord
    19. Opel new Astra
    20. Opel Insignia
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău