Linia laterala si spate aduce a Audi A4...ceea ce are sens pentru ca designerul poate este inca De Silva care a desenat A4 curent, si pentru ca Seat se vrea un brand mai apropiat de Audi, fara a avea pretentiile de calitate de la marca germana.
Dar NU imi place partea din fata...arata ca un chinez constipat pe tron. Ori e grila radiatorului prea mica...ori farurile prea mici....nu-mi place fata...intotdeuna as parca-o sa o vad doar de la spate.
Nu pot spune ca Logan e amarat...nu-mi place nici mie, mai ales din cauza motorizarilor si a sasiului, suspensiei, directiei, materialelor...hmm...e ceva bun pe Logan? ah da, ca poti cumpara o masina decenta care sa te tina 3-5-8 ani.
Da doamne ca VW sa nu faca sasiuri proaste precum Loganul, si nici motoare de 600cmc...si atunci totul va fi bine. As putea fi chiar eu interesat. Polo 1,2 e depilda cam scumpa doar ca masina de oras. Un Matiz sau Aygo sunt mult mai bune..in oras.
da corect, subscriu cu ce a scris Dacian. Diferenta e ca punctele in minus le-ati dat lui Kimi ca a abandonat, dar la calificari a fost depunctata Mclaren, nu Hamilton cu 20pct...si dupa parerea mea cam aspru, pe cand Ferrari e cam gentil tratata.
In 2004 a explodat pe cand conducea. In 2005 suspensia s-a facut praf pe cand conducea...Daca avea acea victorie la Nurburgring...i-ar fi luat titlul lui Alonso. In 2006 n-a contat. Dar nici in 2007 intr-o masina rosie nu scapa de ghinioane. Nici macar talismanul secret, bunica, nu a rupt lantul dezamagirilor la Nurburgring.
Mi-ar face deosebita placere insa sa-l contactez si sa-i arat ca masinile Mclaren de anul asta au terminat in toate cursele, in formatie completa.
Ultimele comentarii
316 in total