Motorul asta are compresor mecanic si turbina. In teorie e foarte bun, in practica...se simte turbo lag si puterea vine cu galme; mie unul imi pare rau sa vad ca au degand sa scoata motorul FSI ca sa puna TSI-ul. Curand o sa-mi ramana numai varianta dieselului sau un motor pe benzina prea scump.
Poate ca totusi daca se mai rafineaza solutia, reglaje mai bune, o sa mearga, dar pe Golf GT nu merge clar.
sa fie din cauza ca JPM l-a cam scos de 2 ori pe Kimi din cursa? oricum si pentru mine e ca o pastila foarte mare de inghitit care iti ramane in gat...si acum dupa 2 ani ma intreb...cum dracu de nu au luat cu 10 curse din 18/19 titlul la constructori?
Ham a avut prezenta de spirit sa-si tina motorul pornit....oricum destul de straniu ca ridicat in aer a reintrat in cursa. In Champ car sau Indy au deasupra admisiei de aer o bucla pe sasiu exact pentru aceasta operatie...acum si in F1? asta nu o stiam
nu am nevoie de raspunsuri de la voi...doar o pozitie de cine da puncte...nici nu am citit ce e scris, de obicei sunt tampenii si stiu ca nu ai dreptate
acum am citit si textul articolului...Eu nu as prefera asta unui Mondeo nou. Doar daca Mondeo va avea probleme cu propulsoarele. Peugeot 407 oricum e o masina nasoala....singurii care au cumparat-o sunt reprezentantii celor de la Bayer in Ro care vand medicamente prin spitale cu spaga...deci ca masina de firma. 407 nu are nimic interesant la ea, in 2 sapt te plictisesti si de design si de butoane.
Ultimele comentarii
316 in total