Salut! M-am cam plictisit sa revad aceleasi stiri trunchiate sau identice aici; ce ar fi daca ati formula altfel/sau colaj incat sa nu mai aiba gustul metalic al unei monede ieftine de schimb, pe baza caruia va tineti concursul?
In loc doar de preluare, de ce nu si o analiza? De pilda sa raspundeti la o intrebare cum ar fi...Cum a reusit Massa sa se califice cu 0.4 sec mai bine ca Alonso? Ce cauciucuri folosea Raikonnen? soft sau hard? ca Alonso si Massa aveau soft.
Mda, asa cum i-am banuit pe cei de la Automarket, preiau stirile de pe alte site-uri, si trag o traducere bruta sau mai pe scurt si adaptata, cu problema aparitiei de alte intelesuri si nuante in romana. Un deget mare in jos pentru Automarket pentru ca lasa un elev de 14ani sa le faca traducerile.
Revenind la Alonso si Mclaren, trebuie retinut saltul lor de la echipa care nu a reusit o victorie in 2006, pana la a fi singurii in stare sa ii provoace pe Ferrari. Odata inchis 2006, Ferrari , chiar daca si-a pierdut pe cei 2 leading ladies, Schuey si Brawn, nu avea cum sa-si piarda impulsul asa de repede intrand in 2007. Dar de un singur lucru se teme Jean Todt: de Ron Dennis si masinile sale. Mclaren a facut un pas urias in cele 5 luni de pauza competitionala, si vor avansa si mai alert, pe cand Ferrari va duce lipsa oamenilor care au gandit masina (Brawn, Stepney...) si care stiau cum sa o dezvolte mai departe. Acelasi lucru s-a intamplat cu Mclaren in 2006. L-au pierdut pe Newey, singurul in stare sa imbunatateasca acel sasiu, si nu s-au putut adapta la schimbarile de regulament(legate de motor,cauciucuri schimbabile si aerodinamica datorata motorului V8). Prin mai-iunie Mclaren deja renunta la lupta pentru titlul. Nu va fi cazul Ferrari, pentru ca schimbarile de regulament nu sunt asa drastice. Sunt curios ce vor face Ferrari odata ce in 2008 se renunta la Traction Control....Schuey si echipa au gandit masina in jurul acestui sistem de TC.
Dar anul acesta, in ziua cand in calificari nu va mai fi un Ferrari in pole, sa-si faca griji, pentru ca baietii lui Ron Dennis au sosit. 2007 e cel mai bun an in care Ferrari poate sa mai ia un titlu...dupa aia s-a terminat.
Era ora 5 si totusi greu puteam ramane treaz urmarind cursa.A fost plictisitoare si totul s-a desfasurat cum era de asteptat, mai putin evolutia mediocra a Renault si startul fulgerator al BMW. Singurul punct interesant a fost creat de DC cand s-a urcat pe Wurz.
Alonso cred ca nu s-a obinuit cu bridgestone(cah), insa Hamilton confirma cu usurinta.Sunt increzator pentru constructori in Mclaren.
Ferrari a dominat la viteza pura, insa din fericire, pare ca nu au rezolvat toate problemele, dupa cum s-a vazut cu Massa. Sunt sigur ca in urmatoarele 2-3 curse Kimi va abandona.
Mai ma intreb insa ce se intampla cu upgrade-ul aero Mclaren pus joi, caci se pare ca nu e pe masura pachetului aero Ferrari, introdus la testele din Bahrain.
Sunt fan Mclaren si ma entuziasma cum reusea Kimi sa spulbere tot cand avea o zi buna. Bravo lui ca a distrus roata aia la Nurburgring - asa ar fi facut un campion.
Dar Kimi nu a fost decat dezamagire; Schuey nu a fost cel mai bun pilot din toata timpurile, ci cel mai complet. Kimi e unidimensional , stie doar sa conduca rapid. Insa dezvoltatul masinii, construirea echipei sunt neimportante pentru el. Nici testele nu le ia in serios.
Cand a ramas in pana la Monaco si s-a dus sa ia pranzul pe un yacht,nu s-a intors la Ron Dennis in paddock...am stiut ca s-a terminat intre el si Mclaren. Si m-am bucurat. Pentru ca sub mana lui Alonso, Mclaren a mers fara greseala toata iarna.
Zonta spunea ca o sa vedem acum un exemplu de fiabilitate la Mclaren si Ferrari-urile se vor strica. Cred ca are dreptate, nu tine de ghinion.
Eu cred ca i se va intampla lui Kimi...si de mai multe ori in sezon; conduce foarte distructiv- ing. Ilmor spunea ca Ferrari va trebui sa construiasca un tanc sa-i reziste lui Kimi (btw, prima lui masina a fost o LADA).
Mclaren in afara de a distruge piese iesite din durata de viata planificata si mici pierderi de ulei, nu a pus nici un picior gresit toata iarna.
Ferrari la finele lui 2006 a introdus update-uri care l-au facut pe Schuey sa abandoneze. E posibil ca inca sa nu fi gasit toate solutiile, asa cum a fost cazul lui Mclaren cu aerodinamica si Williams cu motorul/cutia seamless shift, anul trecut.
BMW nu are piloti acum su stofa de campion...poate doar Kubica, care are totusi doar 6 curse la activ.
Momentan, cel mai bine plasati sa ia puncte importante sunt Mclaren.
Ultimele comentarii
316 in total