Imi place ce zice Kimi! Mi-a placut de el cand si-a facut praf suspensia la Nurburgring, desi putea sa ia un loc 2 destul de sigur daca schimba cauciucul. Cu aceeasi ocazie il injuram pe Alonso ca a mostenit victoria acolo, ca e un profitor , si asta imi aducea aminte de Schumacher.
Dar cand Alonso nu poate sa castige, el vine al doilea si nu pierde puncte.Stie cand sa forteze si cand nu. Aceasta tarie de a decide i-a adus 2 titluri. Dupa 2005 am vazut ca nu se multumeste doar cu locul 2; are destula motivare sa caute sa castige de fiecare data, dar isi asuma intotdeuna un risc calculat, spre deosebire de Kimi, care conduce pana la distrugere. Sunt sigur ca Ferrari nu i-au zis decat duminica dimineata ca vor reduce puterea motorului.
In sensul asta Kimi seamana cu Nigel Mansell, pe cand Alonso cu Prost, iar cand vream, sau are deja titlul aranjat, un pic cu Senna. Alonso desi calculatm, are prin conexiunea spaniola, pasiunea pe care Prost nu o arata. Mi-a placut in penultima cursa in 2005 cum l-a depasit pe Schumacher fara sa stea pe ganduri; titlul era al lui.
Lewis este insa foarte spectaculos, si pana sa-l faca praf pe Massa, nu stiam daca poti face cu o masina de F1 ce poti face in GP2. Daca Bruno Senna nu o fi urmatorul Senna, atunci cu siguranta Lewis are drept sa ceara descendenta.
E de-a dreptul caraghios! Acum ca nu mai e Michael, nemtilor le va fi dor de imnul lor. Alt motiv nu vad in chestia asta. Si pana acum Mclaren a avut ca actionari majoritari pe Mercedes, dar nu s-au trezit niciodata sa ceara sa auda imnul lor. Mclaren e o echipa multinationala, si asa cum a zis si Haug, conteaza sa castige, nu ce imn se canta. E nasol daca germanii vad Mclaren ca pe echipa lor; BMW ce are? Chiar si motoarele...nu sunt atat Mercedes, cat Ilmor, si asta e tot englez.
Imnul trebuie sa fie cel britanic, caci toate instalatiile sunt sub conducere britanica in Woking-Surrey, la sud de Londra; sau altfel...Mclaren ar fi azi ce e Jordan, daca nu era pentru englezul Ron Dennis. Insusi Bruce Mclaren s-a nascut sub steagul britanic.
Astia de la Bild fac doar scandal aiurea.
Cred ca ar trebui sa cititi atent titlu, scrie clar: "Mclaren au fost mai buni".
Melbourne e o cursa stranie, care nu da informatia clar despre nivelele relative ale echipelor. Sepang pe de alta parte e un circuit care arata orice problema a masinii, iar Ferrari pare sa mai aiba o problema pe langa fiabilitate, si ei inca nu au descoperit-o. Ferrari au subliniat gafele pilotilor; dar i-au dat lui Kimi sa conduca masina cu o mana legata la spate-asta e exact motivul pentru care el al plecat de la Mclaren.
Motoarele Mercedes nu vor exploda, decat daca sunt conduse de Kimi. Nu vi se pare oare straniu ca acum Ferrari are probleme de fiabilitate, iar Mclaren merge ceas?
Plus, Ferrari nu mai are pe Ross Brawns si nici pe Stepney,care au avut in dezvoltare masina asta , inca de anul trecut , asa cum prin aprilie-mai si Mclaren se apuca de masina din 2008. Aveau aparent un avantaj Ferrari la inceput, dar deja s-a dizolvat...cine o sa le dezvolte masina acum?
Mai mult...au un sofer monosilabic si altul e o maimuta. Cine sa le mai dea feedback despre cum merge masina? va spun ca sa-i tot dea telefoane lui Schuey de acum. Si sunt realmente ingrijorati ca daca nu-i da locul Jean Todt lui Ross Brawn, acesta din urma ar putea prefera Honda.
Va fi interesant ce se va petrece in Bahrain. Kimi va avea un motor fresh, Massa si-a luat sapuneala pana acum si isi va mai lua, va fi mai atent, iar Ferrari a incheiat testele de iarna in top la Bahrain. Daca au incredere cu carul in masina lor se vor califica cu multa benzina si vor miza pe viteza in cursa. Dar banuiesc ca vor incerca sa ia pole position neaparat, cu benzina putina si s-ar putea sa piarda in cursa locurile 1 sau 2. Apoi mai e si subiectul cauciucurilor. Mclaren a testat intens cauciucurile pentru Malaezia. Erau pe locurile 12,13 vinerea pentru ca au stat sa verifice cauciucurile, si se pare ca a dat roade.
Curbele la Bahrain nu sunt asa largi precum Sepang, incat cred ca vom vedea si pe Renault in fata; la ei problema imensa sunt cauciucurile totusi.
Ma rog astea sunt fanteziile unui fan Mclaren, dar trebuie sa recunoastem, lucrurile se petrec mai repede decat orice s-ar fi asteptat. Ferrari ramane totusi in prima liga, alaturi de Mclaren...ceilalti sunt inca departe departe.
Nicolas Todt. Dar nu puteau incepe cu o echipa chiar de la zero Ferrari. Massa a fost o solutie de stop-gap. Spre finalul 2006 avea uneori viteza lui Schuey, insa doar daca era in fata. Ii lipsesc abilitatile de a depasi in pluton. Schuey in Melbourne ar fi ajuns pe 4 probabil, daca pornea de unde a pornit Massa.
Apropo, aici ar cam fi vorba de Alonso, nu de tiganusul ala enervant. Replica Mclaren/Alonso a venit foarte repede la dominarea Ferrari din Melbourne. Sa vedem cum va fi Bahrain, unde doar in ultima zi de teste inaintea sezonului, Ferrari prin Massa au incheiat in frunte. Dar s-ar putea sa fi fost publicitate si atat.
Ce conteaza cata munca a depus? Pe Kimi il doare in pix de teste, de promovarea F1, de echipa... Si totusi intr-o zi buna face praf cam pe oricine.
Nu conteaza munca, ci conteaza cum te compari in final cu ceilalti. Abia acolo poti vedea cine e mai bun si mai putin bun. Mai are si o masina fantastica pe mana. Eu i-as da un sut un cur lui Massa, l-as pune poate pe Davidson sau Sutil in loc. Asa i-as fi dat si lui Montoya odata ce a inceput 2006. Pana in iulie cand s-a saturat si Ron Dennis de el, l-as fi dat afara pe JPM de 7ori deja; s-a dovedit ca aveam dreptate si trebuia debarcat. S-ar putea sa am si acum legat de Massa din Malaezia; daca va conduce asa in continuare.
Ferrari la conferinta lor de presa nu a scapat nici o ocazie sa dea vina pe greselile pilotilor ca nu au castigat. Daca Massa trecea de Lewis acolo, oricum pierdea locul fie depasit de Lewis...lucru foarte usor pentru el, ori la pit, ca Massa a incarcat putin ca sa ia pole.
Ultimele comentarii
316 in total