Frumos din partea lui De la Rosa ca il felicita pe cel care i-a luat scaunul de sub fund. Asta inseamna ca nu sunt nici un fel de tensiuni in echipa, ce a fost in trecut e demult terminat.
Din sursa sigura? atunci am o mare mare rugaminte la tine, te rog cum pot sa iau si eu legatura cu Jean Todt sa-i trimit CV-ul meu?
Cred ca as lasa animozitatile legate de Ferrari, daca as lucra pentru ei, ca doar nu poti sa-ti injuri propria munca.
Massa era mai rapid cand se chinuia sa treaca de Hamilton; Dupa turul cand a iesit in decor moralul lui Massa s-a rupt iar el a devenit catatonic-dar Kimi era in spatele lui Lewis pana la primele realimentari, si nu schitat nimic. Tocmai de asta imi ziceam ca s-ar putea sa isi fi pierdut acel avantaj aero al podelei flexibile, macar pe linii drepte sa fi parut amentintator. Dar Alonso m-a contrazis, nu e din cauza podelei. Apoi Ferrari ne-a atras atentia ca motorul lui Kimi nu era chiar sanatos; dar probabil nici asta nu era. Sunt curios cum o sa se comporte masina lui Massa acum la a doua cursa.
Pentru Bahrain echipele au setarile facute si au facut fiecare cam 4000km de teste. Dar testele au fost facute pe temperaturi mai scazute, in februarie. Testele s-au terminat cu Massa in top. Jean Todt ne zice de pe acum ca strategia lor e sa fie in fata si sa aiba un start mai bun. Singurul mod de a face asta este sa se califice cu benzina putina. Dar oare pista mai calda ii va favoriza pe ei sau Mclaren? si vor putea sa-si faca un avantaj substantial? Eu il anunt pe Kimi in pole position, dar nu e sigur ca vor castiga cursa.
Ferrari ne vinde gogosi...si m-am lasat si eu prostit; Sunt speculatii ca Kimi ar fi avut cu 75CP mai putin in cursa, si ar fi redus rpm pana la maxim 17500. Un inginer Renault ne spune ca un astfel de minus de putere l-ar fi facut pe Kimi cu pana la 2sec pe tur mai lent, nu o zecime cat estima Todt.
Kimi s-a plans tot weekendul de 2 lucruri: ca la cutie ar fi zgomote, si ca nu e multumit cu setarea aero. Si Massa a avut probleme cu cutia de viteze la Melbourne (cica software-ul a fost de vina acolo). Poate ca totusi Ferrari sta pe o problema mai mare decat se asteptau si decat sunt pregatiti sa dezvaluie.
Ultimele comentarii
316 in total