Vorbeam despre efectele resimtite de Kimi si de ce a simtit el ca s-a compromis. Poate nu am lovit cuiul direct in cap ca am scris multe idei acolo , dar stiu ce vorbesc. Sa vedem ce iese de maine! Sanatate!
Dar Alonso tanjea dupa Mclaren, nu dupa Renault sau Minardi unde a debutat. De mic copil si-a dorit sa conduca pentru Mclaren, ca si Lewis; nu degeaba a sarit pe ocazie odata ce i-a fost prezentata. Eroul sau este Senna.
Dar nu a intrat intr-o treaba usoara la Mclaren; are mult de lucru, dar cred ca va inflori acolo.
Si pentru mine ar fi viata implinita daca as lucra in echipa de ingineri a lui Ron Dennis.
Dar sa ne pastram fortele pentru Bahrein, unde va avea loc contra-atacul Ferrari.
Renault il stiu cel mai bine pe Alonso. In plus isi stiu masina campioana de 2 ani, doar au castigat aici in precedentele 2 editii. Un mare avantaj pentru Renault era tractiunea superioara la iesirea din viraj; lucru care nu il reusesc deloc cu Bridgestone(cah). Tractiunea la iesirea din viraje e cruciala la Bahrain, pe masura ce rolul aerodinamicii scade, din cauza virajelor stranse.
Dintre toate echipele ce aveau Michelin inainte, Mclaren s-a adaptat cel mai bine la Bridgestone. Totusi citeam pe site-ul oficial F1, ca Ferrari folosesc si mai bine cauciucurile astea noi, si ca nu derapeaza pe ele. Ferrari are si un sistem foarte bun de traction control, asa ca la iesirea din viraje vor avea un avanataj si vor castiga timpi pe fiecare tur. E atat de bun sistemul asta, incat Rubens cand s-a urcat intr-o Honda, a realizat ca nu mai stie sa conduca.
Renault nu s-au apucat de barfe, chiar stiu ce spun. Dar nu s-au adaptat bine la cauciucuri, au si mai putini bani anul asta, in comparatie cu ceilalti mari- cam 200mil$ pe an au de cheltuit, pe cand Ferrari/Mclaren/Toyota au cam 500$ la indemana. Si si-au pierdut pilotul genial.
Si mie mi s-a parut caraghioasa depunctarea lui Mclaren, ca s-a sculat vre-un neamt de la Build sa zica ca el se astepta sa auda "Deutschland uber alles" , pardon "Lied der Deutschen", dar asta e, oricat de absurd ni s-ar parea.
Seful departamentului motoare Ferrari, Gilles Simon, a dat totusi o clarificare legata de situatia lui Kimi, care e in acord si cu ce a zis francezul de la Renault. Pur si simplu au modificat aerodinamica din spatele masinii lui Kimi, incat sa permita o racire mai buna. Dar s-a facut "compromisuri" cum ne spunea si Raikk, adica masina nu mai era la fel de stabila si pierdea si din apasarea aero. La Massa se putea permite ca motorul sa fie fierbinte, in cazul lui Kimi trebuiau sa fie atenti, dar nu au fugit 75 armasari italieni din motor. Aparent sunt si beneficii daca motorul e mai fierbinte.
Ultimele comentarii
316 in total