Intr-adevar lipsea ceva, un paharel de Vodka Absolut; a dracu piaza rea, n-a lasat-o la Mclaren, a venit dupa el. Ghinionul sigur, ori poate radiatiile de la Chernobyl. A uitat ca a supraincalzit motorul in Australia;a uitat ca i-a deschis usa larg lui Hamilton; Asta-i Kimi!!! Ghinion!
Sigur ar fi foarte incantat Schuey sa-si intrerupa vacanta odata la 2 saptamani, sa vina sa-i dea lectii lui Massa. Plus, l-ar face pe Massa sa se simta inutil si sub pilotii din fruntea CM, el care are o masina Ferrari pe mana.
A cam avut ghinion pana acum Kubica. In Malaezia el si cu Heidfeld s-au atins, a rupt nasul masinii, a avut o pana, cutia de viteze s-a stricat si el a abandonat. In calificari a tot ajuns sa-si faca turul rapid dupa ce se terminase deja sesiunea, si l-a luat Heidfeld pe ultimul tur de calidicare.
Sper ca toate concidentele astea sa treaca, ca uite se strang frustrarile la polonez.
Atentie ca aici nu e forum din ala romanesc cu imi bag si imi scot! Cand i-am invitat pe ferraristi sa zica si ei ceva, s-a starnit stupul de viespi.
Suntem doar in faza antrenamentelor; Alonso era pe undeva pe 11 la antrenamente in Malezia.
Am urmarit din cand in cand timpii pe sectoare si cred ca Mclaren pregateste masina pentru rulare in cursa, nu pentre calificari ca Ferrari. Faptul ca au iesit si in decor e ingrijorator, inseamna ca nu se impaca bine cu cauciucurile deocamdata. Dar incepe sesiunea 2 in 10minute.
Pilotii de teste nu pot fi optionali. Nu-ti pui Alonso-ul sau Kimi-ul sa-ti testeze 100ture doar ca sa decizi de care cauciucuri sa folosesti, sau sa testezi cele 500 configuratii posibile pentru aerodinamica,supensia, etc. masinii. Pilotii titulari testeaza doar 4 cauciucuri si 5 configuratii vinerea si sambata.
Ultimele comentarii
316 in total