Lui Alonso i-a placut Malaezia, dar nu cred ca e prea incantat de Bahrain. Strategia pentru el cred e una de siguranta...sa ajunga pe locul 2 sau 3 si sa plece cu punctele catre Barcelona. Nu se impaca pe Sahkir cu acest Mclaren si Bridgestone(cah) asa de bine precum se impaca cu Renault lui de anul trecut. Acea masina avea un avantaj la tractiune la iesirea din viraj, azi acel avantaj il are Ferrari. Un reporter scria ca la testele din Bahrain din februarie il vedea pe Alonso folosind declansand des traction controlul; deci stilul lui agresiv nu se impaca asa bine cu virajele astea inguste si cauciucuri neaderente fata de Michelinurile pe care a condus atatia ani.
Pe de alta parte lui Hamilton i se arata o mare incredere, e lasat sa se bata pentru intaietate in primul viraj, si Hamilton conduce foarte fin, ca si Button. Daca cele 2 Mclaren sunt pe aceeasi strategie, doar stilul de condus ii separa cu 0.257. Sunt curios daca in primul viraj va ajunge masina cu tractiune mai buna pe partea curata cu un pilot macar ingrijorat, sau masina cu aero mai bun si cu un pilot care-si va forta sansa. Daca Lewis o face si de data asta si controleaza viteza intrecerii, ii va fi usor lui Alonso sa se tina de Ferrari si sa castige pozitii la pit. Dar sa se pazeasca de BMW-urile din spatele lui, care stim ca pornesc mai bine, iar Heidfed de pe partea curata a pistei.
Pornesc din nou intercalati si cred ca au stat ceva timp sa cada de acord ambele echipe cum sa porneasca de la start.
Noapte buna! sa speram intr-o cursa buna maine!
Nasol de tot. Cauza sunt banii putini chiar si dezinteresul conducerii; sau amalgamul ala de culori stupide pe masina-nu arata a echipa campioana.
Cred ca se explica de ce suparat Briattore ca stia ca va trebui sa-i dea drumul lui Alonso, macar spaniolul sa-si continue ascensiunea.
Cel mai rau e ca Renault au capotat deja; macar daca mai incercau peste 3 saptamani in Spania, dar nu au pe teava upgrade-uri semnificative. Uluitor cum echipa care a dominat la fiecare inceput de sezon din 2005 incoace, e acum in pluton pe la mijloc, poate incapabili sa joace macar arbitrii in duelul Mclaren Ferrari.
Daca Mclaren si Ferrari isi vor arunca pumni de acum incolo doar intre ei, orice gresela, abandon va fi costisitor. Presiunea isi va spune cuvantul pana la urma si vom avea socotit si fiecare punctulet si nimeni nu va risca.
Inca un lucru pe care mi l-am amintit de Honda. In mijlocul testelor de la Bahrain din februarie, Honda a gasit de cuviinta sa-l trimita pe Button de la teste inapoi in Anglia, la o conferinta de presa, unde tot ce a rostit el este ca de acum intotdeauna isi va scoate TV din standbye, ca sa protejeze pamantul. Clar Honda are dusmani interni in persoanele de la marketing.
Si mai e nevoie sa poti da rollcage-ul la o parte in caz de urgenta...un sistem de catapultare. Ma indoiesc ca ar pune un rollcage ca in WRC, ar face o carcasa care sa nu nenoroceasca aerdinamica masini...atunci vor putea pune si un aer conditionat pentru sofer.
Lasand gluma la o parte si eu m-am ingrozit cand l-am vazut pe DC peste Wurz. Dar nu vad ce ar putea face sa-l protezeze intr-un cockpit deschis. Decat sa adauge elemente care i-ar lua si mai mult din vizibilitate pilotului, si sa creasca prodispotia spre accidente.
Ultimele comentarii
316 in total